|
Forum || Geld verdienen via Internet Forum over geld verdienen via internet
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
|
| Auteur |
Bericht |
James
|
Geplaatst: wo mei 12, 2010 11:12 pm Onderwerp: HostGator shared webhosting voor je website (TIP) |
|
|
Er zijn tegenwoordig honderden tot wel duizenden webhosts waar je je website kan hosten. Dat maakt de keuze lastig. De ene host biedt 3000 MB webhosting aan voor 5 euro per maand, terwijl je bij de andere een hostingpakket kan bestellen met onbeperkte MB's, onbeperkt dataverkeer en onbeperkte domeinnamen voor 5 dollar per maand.
Hoe dan ook, ik adviseer je om eens goed het aanbod van de verschillende Amerikaanse webhosts onder de loep te nemen, omdat de kans groot is dat je bij een Amerikaanse webhost zoals Hostgator veel goedkoper uit bent dan wanneer je een webhosting pakket in Nederland bestelt, sterker nog, ik weet het zelfs zeker en ik zal je meer vertellen over de voordelige Hostgator hosting.
Klik op de onderstaande banner om direct de Shared webhosting plans van Hostgator te bekijken en eventueel direct webhosting te bestellen.
Om je dit te bewijzen wil ik je hieronder een aantal voorbeelden geven en daarmee aantonen hoe voordelig amerikaanse web hosting, in het bijzonder Hostgator's webhosting nou eigenlijk is. Geloof me, het zal je verrassen.
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een webhosting pakket (shared webhosting) loont het de moeite om hieronder mee te lezen. Ook voor u zal het u veel centen gaan schelen.
Shared webhosting is overigens webhosting op een gedeelde webserver. Niet alleen zal św website worden gehost op een Shared webserver, maar ook websites van vele andere site eigenaren die ook gekozen hebben voor een shared webhosting plan. U deelt de server dus met andere mensen. Verder hoeft dit geen negatieve invloed te hebben op de snelheid waarmee uw website wordt geladen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Shared_hosting
Hostgator heeft 3 shared webhosting plans; Hatchling, Baby en Business.
Het voornaamste verschil tussen deze 3 typen webhosting pakketten is vooral het aantal domeinnamen die zijn toegestaan. Het hatchling plan staat toe om maximaal 1 domeinnaam te hosten. Bij het Baby plan en het Business plan kunt u domeinen toevoegen zonder limiet.
Ik adviseer je te kiezen voor het Baby plan. Dit is het perfecte webhosting pakket voor gemiddelde gebruikers. Het pakket biedt alles wat je nodig hebt om zorgeloos je website(s) te hosten. De verschillen tussen het Baby plan en Business plan zijn te verwaarlozen.
Hostgator webhosting baby plan
Vanaf 7,95 USD per maand heb je een webhosting baby plan, maar wat krijg je nou allemaal voor deze investering terug?
Unlimited Disk Space:
Hoe meer disk space je hebt, des te meer bestanden, afbeeldingen en e-mails je kan hosten op de webserver. Zie disk space als de schrijfruimte op je computer. Je kan van alles opslaan, maar als je harde schijf vol zit, zit hij vol. Bij dit Hostgator webhosting plan hoef je je daar geen zorgen over te maken want je krijgt een onbeperkte hoeveelheid schrijfruimte.
Unlimited Bandwidth:
Bandbreedte kan het best worden beschreven als benzine voor je auto. Als je website zonder bandbreedte komt te zitten is niemand in staat om je website te bezoeken. De bandbreedte teller wordt maandelijks terug op 0 gezet. 1 GB staat gelijk aan 100,000 hits. Telkens als je bezoekers webpagina's opvragen (opvragen in hun browser) verbruik je een beetje bandbreedte, ook wel dataverkeer genoemd. Ook het laden van afbeeldingen kost dataverkeer. Zodra je bandbreedte volledig is verbruikt, kan je website niet meer worden bezocht. Bij Hostgator hoef je je hier geen zorgen om te maken. Je krijgt een onbeperkte hoeveelheid bij je pakket.
Domain allowed:
Hoeveel domeinnamen mag je aan je webhosting pakket toevoegen?
Onbeperkt! Je mag zoveel domeinnaam aan je pakket koppelen als je zelf wilt!
Site builder included:
Website bouwer toegevoegd. Hostgator meldt: "Our sitebuilder website designer is so easy to use an eight year old could create a complete website in less then thirty minutes". Dat zegt genoeg. Heb je nog geen website of wil je af en toe makkelijk een extra website maken? Maak dan gebruik van de handige website builder die je bij je Hostgator pakket ontvangt. Op een gemakkelijke manier zonder HTML je eigen webpagina's maken.
24/7 support:
Vriendelijke klantenservice medewerkers helpen je op het moment dat je er behoefte aan hebt, 24 uur per dag, 7 dagen per week, via Live Chat, per telefoon of per e-mail. Voor hulp is Hostgator altijd goed bereikbaar!
Nog veel meer voordelen:
- Instant Back-Ups!
- No contract!
- 99,9 % Uptime Guarantee!
- 45 Money Back Guarantee!
- 100 USD Google Adwords tegoed! (WOW! GEWELDIG!)
- Free / Instant Setup
- Unlimited Sub-Domains
- Unlimited FTP-Accounts
- Wordpress Hosting
- Unlimited E-mail
- en nog veel, veel meer.
Klik nu hier op de Direct Webhosting Bestellen link voor meer informatie en bestel je hostingpakket direct. Beter dan dit gaat het niet worden!
AANGENAME KORTING: Ik geef je nu een COUPON CODE door waarmee je direct 9,94 USD korting krijgt op je webhosting. Dat geld heb je alvast bespaart. Gebruik de coupon code tijdens het plaatsen van je bestelling. De code is: DEPERFECTEWEBHOSTING
PS:
Ik ben zelf klant van Hostgator en ik ben erg tevreden met mijn Baby plan webhosting pakket. In Nederland vind je nergens zo'n fantastisch aanbod!
- Hostgator Shared Webhosting voor je website (tip!) |
|
| Naar boven |
|
 |
Moderator Site Admin
|
Geplaatst: zo jan 23, 2011 2:44 pm Onderwerp: |
|
|
Ik sluit dit topic nu vanwege de omschakeling naar een nieuw hoe verdien je geld op internet forum.
Op dit forum kunnen binnenkort geen nieuwe berichten meer worden geplaatst.
Maak nu in minder dan 2 minuten een gratis account aan op het nieuwe forum!
Open a.u.b. een nieuw topic op het nieuwe forum over geld verdienen op internet via de onderstaande link om verder te praten over dit onderwerp.
http://geldverdienenopinternetforum.nl/hoe-website-maken/
Bedankt voor uw medewerking. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|