Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

4300 Euro in 30 dagen

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Overig
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mrtelecom

BerichtGeplaatst: wo apr 07, 2010 4:17 pm    Onderwerp: 4300 Euro in 30 dagen Reageer met quote

Ken jij ook maar één bedrijf waarbij het mogelijk is om €4310,- in 30 dagen p/t te verdienen (voor de echte doorzetters is zelfs nog meer mogelijk)?!
Euphony Benelux NV is zo'n bedrijf. Euphony bied diensten aan op het gebied van nutsvoorzieningen en is daarmee zeer interessant:
• De enige aanbieder die een mobiel telefonie abonnement heeft dat geschikt is voor mensen die uitsluitend sms'en.
• De enige aanbieder die een mobiel telefonie abonnement heeft waarmee óók naar het buitenland ge-sms't kan worden.
• De voordeligste mobiele telefonie aanbieder voor de zakelijke markt.
• De enige vaste telefonie aanbieder met gratis minimaal 120
belminuten per maand en kortingen tot 48,66%
• Euphony werkt samen met Greenchoice dat in Oktober 2009 door de
Consumentbond is uitgeroepen tot voordeligste energieleverancier en ook uit een onderzoek van de Vereniging Eigen Huis onder 11.000 leden met stip als beste uit de bus kwam. Niet verwonderlijk met een gegarandeerde korting. Ook is Greenchoice de enige aanbieder waarbij je tussentijds kunt opstappen zónder opzegboete.

Maar wat voor jou natuurlijk nog veel interessanter is:
Wat kun je er mee verdienen?
Euphony heeft een heel aantal inkomstenbronnen. Zo ontvang je voor elke klant een aanmeldbonus naast een percentage van de omzet, je ontvangt extra bonussen als je meer dan gemiddeld klanten aanbrengt, je ontvangt begeleidingsbonussen, je ontvangt promotiebonussen, etc., etc. Daarnaast zijn er regelmatig incentives (extra bonussen of prijzen die je winnen kunt).
Kortom, er is veel te verdienen. Om dat in detail uit te leggen maak ik liever een afspraak omdat dat vrijwel onmogelijk is in een document aangezien dat meer vragen oproept dan er beantwoord worden en je dan snel de verkeerde indruk kunt krijgen. En het gaat ons er om dat je de juiste beslissing voor jou neemt, ook als dat inhoudt dat je niet met Euphony start.

Om je toch een indruk te geven van de mogelijkheden heb ik hieronder een voorbeeld:
Stel je nodigt een vijftal vrienden uit om ons verhaal eens aan te horen en
ze besluiten alle vijf met ons in zee te gaan. Als je vervolgens in je eerste 30 dagen zelf 20 diensten* inschrijft (gewoon je pa en ma, opa en oma, broer en zus, etc. en jezelf natuurlijk die allemaal gaan besparen op hun
rekeningen) en je vrienden doen dat ook, dan heb je al minimaal
€4310,- verdient (ik reken het je graag in een gesprek voor). Ik ga je er natuurlijk bij helpen want.....als jij dat hebt gedaan ontvang ik voor de hulp die ik je er bij heb gegeven bijna hetzelfde!!!
Zorg je er vervolgens (uiteraard weer samen met mij) voor dat je vrienden exact hetzelfde doen als jij net hebt gedaan (en dat alles doen ze binnen jouw eerste 40 dagen), dan stijgt jouw verdienste naar minimaal €23.980 (en omdat ik jou daar bij heb geholpen ontvang ik in totaal ruim €5000!!). Mocht je er iets langer over doen, don't worry, je verdient dan nog steeds fors al is het wel iets minder.
Mocht je meer willen weten, neem dan gerust contact op (info@euphonie.nl).

*bij Euphony praten we over diensten. Een klant kan meerdere diensten van ons afnemen. Als bijvoorbeeld één
gezin energieklant bij ons word, de vaste telefoon overzet naar ons en twee mobiele aansluitingen bij ons afneemt,
dan is dat gezin goed voor 4 diensten.

Euphony, de sleutel tot success
Eric Dieperink

BerichtGeplaatst: di okt 26, 2010 10:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik dit bovenstaande bericht lees krijg ik gemengde gevoelens over dit forum.

Ten eerste is de bovenstaande figuur goed de weg kwijt en zal hij nooit goed geld verdienen op forums, simpelweg omdat hij niet met een oplossing of interactie komt, maar met keiharde "no brains" reklame!

Helaas gebeurt dit teveel! Mensen komen op dit forum, spugen in één post hun produkt en daarna hoor je nooit meer wat van deze figuren, in de hoop dat iemand wat bij hun koopt. DOM, DOM, DOM!!!

Eigenlijk hebben de moderators hier ook schuld aan omdat ze de impressie wekken dat ze slapen, (is geen aanval, maar stof om over na te denken) terwijl zo´n bericht gelijk verwijdert zou moeten worden in mijn optiek.

Maar goed, dat is mijn mening...
mrtelecom

BerichtGeplaatst: di okt 26, 2010 5:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ter info, dit staat er bij dit topic:
"Alle andere geld-verdienen-modellen/ concepten en ideëen. Waar kan je nog meer online geld mee verdienen? Er zijn 1001 goed-werkende andere methoden om geld te verdienen via internet. Hier informatie plaatsen a.u.b. over alle andere online verdienmodellen. Nuttige informatie over geld verdienen via internet met marktplaats, verdien met ebay, met MLM (multi-level-marketing), met een eigen webwinkel, spelletjes spelen geld verdienen, bijverdienen met online wedden, online pokeren, extra inkomen met schrijven van artikelen, eigen web site, etc. Tevens hoort hier alle andere informatie thuis wat te maken heeft met "geld verdienen" "bijverdienen" "geldzaken" en informatie en nieuws over "online geld verdienen" U kunt hier zelf natuurlijk ook vragen stellen"

Maar goed, sommige mensen kunnen niet lezen.
Eric Dieperink

BerichtGeplaatst: wo okt 27, 2010 6:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Beste mrtelecom,

Je hebt gelijk, dat heb ik even over het hoofd gezien!

Dat neemt niet weg dat ik nog steeds achter mijn stanpunt sta. Als je iets wil bereiken op forums en je wil verkopen realiseren, is het van belang dat je deelneemt aan discussies.

Op deze manier plaats je jezelf als een autoriteit, trek je meer aandacht voor je produkt en zal je meer verkopen.

Je hebt jezelf aangemeld in April en sindsdien heb je niets meer te vertellen behalve dan dat ik niet kan lezen.

Maar nogmaals mijn excuses.
Anja

BerichtGeplaatst: vr nov 05, 2010 4:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik deel je standpunt Eric, het www barst van dit soort gladde praatjes. In werkelijkheid lijkt het me, tenzij je héél erg ervaren bent, behoorlijk ongeloofwaardig dat je zo'n hoog bedrag binnen kunt slepen, maar misschien ligt dat aan mij Cool

Mijn visie: lijkt het vaag dan is het dat meestal ook, lijkt het ongeloofwaardig dan is het dat helaas meestal ook!

Het bericht is een en al promotie. Dat mag natuurlijk best voor serieuze producten. Ik bedoel het niet negatief, maar voor mijn gevoel klopt dit zaakje niet!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Eric Dieperink

BerichtGeplaatst: za nov 06, 2010 10:55 am    Onderwerp: Reageer met quote

Euphony is geen vaag produkt, maar de beloftes die hier worden gemaakt roepen bij mij ook enige vragen op!

Desondanks niks is onmogelijk.

Waar het mij om gaat is dat de manier van marketing fout is. Dat is het enige wat ik hier zeg.

Wink
Ramses van der Werf

BerichtGeplaatst: za nov 06, 2010 11:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

Daar ben ik het met Eric over eens.

Wat deze meneer doet is het plaatsen van een verkooptekst op een forum. Dit is niet de juiste manier, en de reacties bewijzen dit heel duidelijk.

Een verkooptekst hoort thuis op één plaats, en dat is een verkooppagina!

Deze meneer heeft door het plaatsen van dit artikel geen vertrouwen gewonnen. Deze meneer heeft juist het tegenovergestelde bereikt, en zal daardoor op dit forum niet meer serieus worden genomen.

Jammer voor deze meneer, maar ook jammer voor dit bedrijf.

Er zijn op dit forum talloze berichten te vinden die hierop lijken. Allemaal zijn zij geplaatst met de gedachte iets te verkopen.

Voor alle mensen die dit gedaan hebben, of willen doen:

DOE HET NIET (MEER)!!! Een forum is hier geen medium voor. Een forum is bedoeld voor het delen van ervaringen en informatie.

Als deze meneer zijn verhaal anders had gebracht, had hij in mijn ogen veel kunnen bereiken.

Stel dat deze meneer zou vertellen hoe hij zelf dit geld had verdiend. Misschien zelfs een bewijsstuk had kunnen leveren. Als deze meneer had gezegd hoe hij zelf te werk gaat met dit systeem zodat anderen hiervan hadden kunnen leren. Ja, dan had deze meneer succes gehad. Mensen hadden hem gevolgd en hetzelfde gedaan, zodat deze meneer geld had kunnen verdienen.

Mensen hadden deze meneer willen volgen als hij open en eerlijk had kunnen aantonen hoe hij dit geld ZELF heeft verdiend.

Kansen kennen we genoeg. Internet staat er vol mee. Beloftes kennen we inmiddels ook wel. Maar bewezen resultaten zijn er maar weinig. En juist daar zijn mensen naar op zoek....

Kick Butt!

Ramses van der Werf

Bezoek mijn website

Naast je bestaande baan een internet onderneming opzetten? Krijg mijn persoonlijke hulp voor een vol jaar met De Cash Code

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Anja

BerichtGeplaatst: zo nov 07, 2010 8:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Eric Dieperink schreef:
Euphony is geen vaag produkt, maar de beloftes die hier worden gemaakt roepen bij mij ook enige vragen op!

Desondanks niks is onmogelijk.

Waar het mij om gaat is dat de manier van marketing fout is. Dat is het enige wat ik hier zeg.

Wink

Juist door die beloftes etc. kreeg ik de indruk dat het een vaag product was, want ik kende Euphony nog niet, het bewijst dus dat dit niet de manier is om een product aan de man te brengen Wink
Naar boven
Ramses van der Werf

BerichtGeplaatst: zo nov 07, 2010 9:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Anja,

Quote:
Juist door die beloftes etc. kreeg ik de indruk dat het een vaag product was, want ik kende Euphony nog niet, het bewijst dus dat dit niet de manier is om een product aan de man te brengen

Dat is een goed punt. Deze meneer had al verloren door een verkooptekst op een forum te plaatsen.

Daarbij ook nog het volgende: Eric probeert deze meneer duidelijk te maken wat er verkeerd is gegaan. Met alle goede bedoelingen.

Maar kijk eens hoe deze meneer vervolgens reageert?

Quote:
Ter info, dit staat er bij dit topic:
"Alle andere geld-verdienen-modellen/ concepten en ideëen. Waar kan je nog meer online geld mee verdienen? Er zijn 1001 goed-werkende andere methoden om geld te verdienen via internet. Hier informatie plaatsen a.u.b. over alle andere online verdienmodellen. Nuttige informatie over geld verdienen via internet met marktplaats, verdien met ebay, met MLM (multi-level-marketing), met een eigen webwinkel, spelletjes spelen geld verdienen, bijverdienen met online wedden, online pokeren, extra inkomen met schrijven van artikelen, eigen web site, etc. Tevens hoort hier alle andere informatie thuis wat te maken heeft met "geld verdienen" "bijverdienen" "geldzaken" en informatie en nieuws over "online geld verdienen" U kunt hier zelf natuurlijk ook vragen stellen"

Maar goed, sommige mensen kunnen niet lezen.

Deze meneer voelt zich duidelijk persoonlijk aangevallen, terwijl er alleen een (leerzaam) punt wordt gemaakt. Eric geeft aan dat dit niet de juiste manier is, en geeft aan waarom. Dat is de bedoeling van een forum en hij zet zijn argumenten kracht bij. Door zijn antwoord heeft hij bewezen een expert te zijn, en heeft hij aangetoond dat hij welwillend is.

Alle kansen voor mrtelecom om ooit nog goed te kunnen doen op dit forum zijn naar mijn mening verkeken door deze opmerking. Eric heeft daar direct zijn excuses voor gemaakt, maar blijft terecht bij zijn standpunt. Heel wijs.

Hij heeft dus heel goed gezien dat het niet in zijn voordeel werkt om op de opmerking van deze meneer persoonlijk in te gaan. Als Eric bijvoorbeeld een discussie was aangegaan met deze meneer aangaande deze opmerking, hadden zij allebei verloren.

Een forum is niet de plaats waar je moet zijn als je niet tegen kritiek kunt. En in alle eerlijkheid, kritiek krijgen is nooit leuk, maar verdomde leerzaam.

Ik raad mrtelecom dan ook aan: Wees niet bang voor kritiek!! Leer ervan en maak niet meer dezelfde fout. Voel jezelf nooit persoonlijk aangevallen, en als je dit wel doet, laat het niet merken! Het zal je persoonlijk meer slecht dan goed doen. Blijf manieren zoeken om je product op een goede manier aan de man te brengen en je zult slagen!!

Kick Butt!

Ramses van der Werf

Bezoek mijn website

Naast je bestaande baan een internet onderneming opzetten? Krijg mijn persoonlijke hulp voor een vol jaar met De Cash Code

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Anja

BerichtGeplaatst: ma nov 08, 2010 9:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben zelf dol op kritiek! En ja, natuurlijk kan kritiek pijnlijk zijn, zeker als de kritiek terecht is en je aanvankelijk overtuigd was van je gelijk Wink Maar als je je daar overheen kunt zetten en ervan wilt leren gaat een nieuwe wereld voor je open en begin je te leren. Het leven is dynamisch, wees nooit kleinzielig want dan maak je jouw leven statisch. Dan blijf je stilstaan, niet alleen op gebied van geld verdienen!
Naar boven
Rinox

BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 12:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is het verhaal van mensen zoals jij en ik, die via paypal met 6 euro al duizenden euro’s hebben verdiend.

Het gaat volgens een piramidesysteem: de ene die wil lid worden en ook geld verdienen geeft aan de zes volgende personen onderaan in de brief 1 euro.
Hij stuurt dan een bericht naar andere mensen die misschien ook willen lid worden dit bericht of een ander bericht en die betalen dan ook elk zes keer 1 euro per persoon.
Die sturen dan ook een bericht naar andere mensen enzovoort…
BELANGRIJK: dit is geen oplichting, en als je het zelf doet ben je geen afperser!
Het enige wat je moet doen is een paypal account aanmaken en de 6 euro storten naar de verschillende personen onderaan deze brief.
Stap 1: Maak een account aan bij paypal, al eerder bekend bij sites zoals ebay,…
Stap 2: Stort aan elk van deze 6 personen 1 euro, met het bericht ‘’Thanks, I have joined’’
1. master4work@hotmail.com
2. succesfully1@hotmail.com
3. fluppie45@hotmail.com
4. bartjen74@hotmail.com
5. andreiplas@hotmail.com
6. senneken46@hotmail.com
Stap 3: Kopieer deze brief, maar met de e-mailaddressen gewijzigd:
ZEER BELANGRIJK: je verwijdert nummer 1, en je zet op die plaats het e-mailaddres van nummer 2.Op de plaats van nummer 2 zet je dan nummer 3 enzovoort,…
De zesde plaats blijft dan open en op die plaats zet je je eigen e-mailaddres.
Stap 4: Stuur dit bericht naar zoveel mogelijk mensen door, hoe meer mensen je bereikt hoe meer mensen zullen geld sturen naar jou.
Stap 5: Ontvang het geld 

EEN REALISTISCH REKENVOORBEELDJE :

Stel je krijgt 5 aanmeldingen (een erg laag voorbeeld) :
Met jouw naam op plaats 5, verdien je 6 euro.
Elk van die vijf die je 2 euro stuurden, doen net zo goed hun best. Met jouw naam op de 4e plaats en ook die krijgen elk 5 aanmeldingen. Je verdient nu op de vierde plaats 50 euro.
Deze 25 zetten jouw naam op nummer 3 en vinden onder hun kennissen ook slechts 5 deelnemers. Dit brengt dus een inkomen van 250 euro.
Deze 125 personen plaatsen jou op nummer 2 en vinden ook slechts 5 deelnemers, waarmee jij dus 1.250 euro verdiend.
Maar nu wordt het pas echt leuk : Al deze 625 mensen vinden per persoon slechts 5 deelnemers, die dus netjes aan jou 2 euro betalen en jij krijgt hierdoor 6.250 euro, terwijl je nu op nummer 1 staat én dit, met een investering van sléchts 10 euro! En dan te bedenken dat er zich maar 5 mensen hebben aangemeld...
Staat je naam niet langer in de lijsten in de nieuwsgroepen, dan kun je natuurlijk gewoon weer meedoen door 10 euro over te maken en je naam weer op de 5e plek zetten en het begint weer van voren af aan. En houd daarbij in gedachten dat er wereldwijd nog steeds dagelijks enkele duizenden gebruikers bijkomen op het internet die deze artikelen lezen. ZOALS JIJ NU!
Dus, durf jij 10 euro in te zetten om te kijken of het werkt? Echt, je zal er geen spijt van krijgen. Er zijn mensen die zeggen: "Wat als het plan is uitgespeeld en niemand meer geld stuurt?" Tja sceptische zwartkijkers zijn er overal, maar had jij deze boodschap al eerder gezien?
En dit voor maar 10 euro... een kans uit de duizenden!
Onthoud dit: Speel eerlijk en het zal echt werken.
Naar boven
SoufyanEl

BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 5:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

NOOIT MET DEZE MENSEN IN AANRAKING KOMEN! A.U.B MENSEN, DIT GAAT OM UW PORTOMONEE, PURE SCAM!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Moderator
Site Admin

BerichtGeplaatst: zo jan 23, 2011 2:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik sluit dit topic nu vanwege de omschakeling naar een nieuw hoe geld bijverdienen internet forum.

Op dit forum kunnen binnenkort geen nieuwe berichten meer worden geplaatst.

Maak nu in minder dan 2 minuten een gratis account aan op het nieuwe forum!

Open a.u.b. een nieuw topic op het nieuwe forum over geld verdienen op internet via de onderstaande link om verder te praten over dit onderwerp.

http://geldverdienenopinternetforum.nl/algemeen/

Bedankt voor uw medewerking.

Let op: dit forum is gesloten. Nieuw forum online: http://www.geldverdienenopinternetforum.nl/

Vragen? Stuur een persoonlijk bericht via de onderstaande "PB" knop.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Overig Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: