Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Afwijzing!! Joepie!!

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Off Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ramses van der Werf

BerichtGeplaatst: do okt 21, 2010 6:17 pm    Onderwerp: Afwijzing!! Joepie!! Reageer met quote

Hou jij van afwijzing?

Natuurlijk niet, daar houd niemand van. Maar, afwijzing kan een krachtige motivator zijn. Waarom? Omdat iedere "nee" die je krijgt je dichter bij je doelen brengt.

Tony Robbins vertelt het verhaal over hoe Colonel Sanders langs de deuren ging bij restaurant eigenaren om zijn recept te verkopen voor gefrituurde kip. (Voor diegenen die niet weten wie Colonel Sanders is: Hij is oprichter van de welbekende Kentucky Fried Chicken restaurant keten). Hij werd honderden en misschien wel duizenden keren afgewezen voordat hij zijn eerste "ja" binnenhaalde. En toen, voordat iemand er erg in had verschenen er overal en nergens filialen van deze bekende restaurants.

Dus wat zorgt er nu voor dat mensen vooruit blijven gaan, zelfs als zij steeds worden afgewezen? Drie woorden:

Passie, Geloof en Doorzettingsvermogen.

Ben jij gepassioneerd genoeg over wat jij wilt bereiken? Is jouw doorzettingsvermogen groot genoeg om je door moeilijke tijden te helpen? Geloof je in jezelf en wat je doet om dichter bij je doelen te komen, zelfs als de onvermijdelijke moeilijke tijden zich aandienen?

Ik wil je graag een stukje tekst van Rod Stewart's nummer "Never Give Up On A Dream" onder de aandacht brengen. Het is een prachtig nummer, krachtig en inspirerend.

ďIf thereís doubt and youíre cold,donít you worry what the future holds.Weíve gotta have heroes to teach us all to never give up on a dream.

Claim the road, touch the sun,no force on earth could stop you run.When your heart bursts like the sun never never give up on a dream.

Shadows fall, daylight dies,freedom never got a place to hide. Search forever photo finish line but never give up on your dream.

Crazy notions fill your head,you gotta break all the records set.Push yourself until the end but donít you ever give up on your dream.

Now listen to me, you donít need no restrictions yeah. Oh, sing it again you canít live on sympathy.You just need to go the distance,oh the distance thatís all you need to be free,to be free, to be free, to be free.

Sing a song for me children you donít need no restrictions yeah you canít live on sympathy.You just need to go the distance,thatís all you need to be free, Now listen to me!

Inspiring all to never lose,itíll take a long long time before they fill your shoes itíll take somebody, somebody, whoís lot like you who never gave up on a dream. No, you never gave up on a dream no, you never gave up on a dream. You never, never, never,never gave up on a dream.Ē

Kick butt,

Ramses van der Werf

Bezoek mijn website

Naast je bestaande baan een internet onderneming opzetten? Krijg mijn persoonlijke hulp voor een vol jaar met De Cash Code

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Off Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: