Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Goede ervaring met Strato Webhosting

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Waster

BerichtGeplaatst: za jan 02, 2010 5:25 pm    Onderwerp: Goede ervaring met Strato Webhosting Reageer met quote

Hallo,

Voor mensen die op zoek zijn naar strato webhosting ervaringen voor je webwinkel: ik heb goede ervaringen met Strato webhosting.

Als particulier host ik een aantal websites bij Strato.
Deze webhost heeft 1,4 miljoen klanten en is actief in 6 Europese landen, waaronder Nederland. Strato is vooral goedkoop en hun diensten zijn gebruiksvriendelijk.

Wat ik vooral een groot voordeel vind van Strato zijn de lage prijzen. Ik host mijn websites zelf dus ook bij Strato en ben een tevreden klant.

Waarom ben ik een tevreden klant van Strato?

*Goedkope webhosting pakketten, altijd aantrekkelijke aanbiedingen.
    *Niet tevreden, geld terug (binnen 30 dagen na order)
    *Host meerdere websites onder één webhosting pakket (groot voordeel)
    *Goedkope domeinnamen
    *Voldoende webruimte tegen een lage prijs
    *Vriendelijke support per e-mail of live chat of telefoon

Daarom ben ik al jaren tevreden klant van Strato en ik kan alleen maar zeggen, als je een goede hoster zoekt, word dan klant.

Strato heeft altijd acties lopen. Momenteel betaal je voor hosting slechts 1,50 per maand de eerste twaalf maanden. Je tekent voor een 12 maanden contract. Verleng je na 12 maanden je contract dan betaal je slechts 2,99 per maand. Voor dat geld krijg je toegang tot een royaal webhosting pakket met voldoende webruimte voor een "normale" website.

Meer informatie over strato webhosting voor webshop

Als er nog vragen zijn over strato laat dan hieronder gerust een reactie achter, zodat ik u kan helpen.

Ook zou ik graag van u willen weten wat uw ervaringen zijn met Strato?
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
janc63

BerichtGeplaatst: za jan 02, 2010 5:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Waster,

Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar jouw persoonlijke ervaringen met deze webhoster. Ik heb ook een paar domeinen bij hen lopen en ben zeker niet ontevreden maar ik mis bij hen wel bijvoorbeeld het populaire cPanel waar makkelijk in kan manouvreren.

Wat ik nu vooral in je bericht zie, is de informatie die je via Strato zelf al kan vinden.

Jan
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Website Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: