Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Gratis 25 one-way links

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Zoekmachine Optimalisatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
webverdiener

BerichtGeplaatst: vr dec 04, 2009 4:41 pm    Onderwerp: Gratis 25 one-way links Reageer met quote

Bij Textlinks.com kun gratis 25 one-way links registeren. Je hebt voor je demo account geen credit card of Paypal account nodig. Het enige wat je moet doen is je registreren, en de links aanmaken. Deze 25 links blijven van jou, ook als je account niet omzet in een betaalde service.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
James

BerichtGeplaatst: di dec 08, 2009 4:00 pm    Onderwerp: Gratis backlinks maken Reageer met quote

Ik weet niet of Google dit wel op prijs zal stellen. De bedoeling is dat u als webmaster eerlijke links naar je website krijgt die uit pure interesse onstaan.

Voorbeeld: Als ik verdienmetuwwebsite bezoek, link ik vanuit mijn website, naar uw website, omdat ik het een waardevolle website vindt met veel bruikbare informatie. Ik geef uw website dan in de ogen van Google een stem, een punt. Ik laat met die link zien dat het voor anderen de moeite waard is om die website te bezoeken.

Het is echter niet de bedoeling dat je als webmaster links probeert te bemachtigen op websites op een sluwe manier. Dat merkt Google op en dat heeft negative consequenties voor de positie van uw website in Google.

Met andere woorden, ik doe er dus niet aan mee.

James Hardenberg
Ik help je graag met geld verdienen op internet.

Nieuwe moderator van geld verdienen op internet forum:
- http://www.geldverdienenopinternetforum.nl/
- http://www.geldverdienenhandleiding.nl
- http://geldverdieneninternet.123forum.nl/plaats-en-promoot-een-link-voor-8-50-euro-per-verkoop-t752.html
- http://www.getfoundonline.nl
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
hoegeldverdienen

BerichtGeplaatst: di jun 08, 2010 9:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

@James
Je hebt helemaal gelijk, google is erg slim en steld dit zeker niet op prijs.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Moderator
Site Admin

BerichtGeplaatst: wo jan 26, 2011 7:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik sluit dit topic nu vanwege de omschakeling naar een nieuw forum geld verdienen op internet.

Het nieuwe forum is recent online gegaan en u bent nu van harte welkom om vragen te stellen en berichten te plaatsen.

Op dit oude forum kunnen geen nieuwe berichten meer worden geplaatst.

Maak nu in minder dan 2 minuten een gratis account aan op het nieuwe forum en doe mee!

Open a.u.b. een nieuw topic op het nieuwe forum over geld verdienen op internet via de onderstaande link om verder te kunnen praten over dit onderwerp.

Hoog op Google (SEO) op Geld Verdienen Op Internet Forum

Dus, klik op de bovenstaande link om naar het nieuwe forum te gaan en stel vragen over het online geld verdienen, deel tips met anderen of open zelf nieuwe onderwerpen.

Tevens is het mogelijk om op het nieuwe forum verder te discussiėren over het onderwerp van dit topic.

Bedankt voor uw medewerking.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Zoekmachine Optimalisatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: