Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Handig: Hoe verdien je geld zonder eigen website?

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Robbert3727

BerichtGeplaatst: di apr 14, 2009 5:16 pm    Onderwerp: Handig: Hoe verdien je geld zonder eigen website? Reageer met quote

Hoe verdien je geld op internet zonder een eigen website?

Als u wel geld wilt verdienen op internet, maar geen website kan maken (geld verdienen zonder website) -of wilt maken- dan is het een goed idee om eens te kijken naar de manieren om geld te verdienen zonder website.

WordToWebPage is een programma dat een website voor u kan bouwen met Google Adsense. Google Adsense is een programma van Google waarmee u geld kunt verdienen door advertenties op uw website te plaatsen. Elke keer dat er iemand op zo'n advertentie klikt, verdient u een bepaald geldbedrag. WordToWebPage kan de websites voor u bouwen, zonder dat u ervaring of kennis van het bouwen van websitesnodig heeft!

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is geworden hoe u geld kunt verdienen zonder website. Bij vragen kunt u gerust een bericht achterlaten op dit forum. Vergeet vooral niet om goede aantekeningen te maken van de informatie. In de toekomst plaats ik meer mogelijkheden om zonder website een zakcent bij te verdienen.

Laatst aangepast door Robbert3727 op za jun 27, 2009 1:05 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Webmaster-Business2200

BerichtGeplaatst: vr jun 05, 2009 3:04 pm    Onderwerp: Artikelen schrijven om geld te verdienen zonder website Reageer met quote

Artikelen schrijven om je affiliate producten te promoten. Dit is één van mijn favoriete manieren om affiliate producten te promoten. Laten we zeggen dat je een product zou willen promoten over stoppen met roken.
Wat je kan doen is, artikelen schrijven over de verschillende manieren om van het roken af te komen, zodat je je lezers een heleboel waardevolle informatie geeft, zonder dat ze eerst wat moeten kopen.

Daarna plaats je een link naar je merchant's verkooppagina in je recourse box om verkeer naar je site te krijgen. Dit is echt een hele goede manier om geld te verdienen met affiliate marketing zonder een website. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Gratis artikelen schrijven doe je op http://www.leerwiki.nl
Naar boven
webverdiener

BerichtGeplaatst: vr jun 05, 2009 9:20 pm    Onderwerp: Andere methodes om geld te verdienen zonder website Reageer met quote

Je kunt denken aan:

- uploaden van je beste digitale foto's naar stockfoto's of image banken
- je kunt online klusjes doen voor Amazon Mechinal Turk (ja zo heet het echt)
- je kunt geld verdienen met emaillijst (als is een website dan wel handig omdat mensen zich ergens moeten aanmelden)
- doen van enquetes, lezen van emails, klikken op websites
- reviewen van producten
JPBLOMM

BerichtGeplaatst: wo jul 01, 2009 8:38 pm    Onderwerp: Geld verdienen zonder eigen website Reageer met quote

Ik zou u graag affiliate-pro willen aanraden. Zij nemen u al het werk uit handen. U kunt zich gratis inschrijven en u kunt direct beginnen met verdienen, met enige inzet verdient u al snel 100 tot 1300 euro per maand bij. Daarnaast ontvangt u ook 40 euro bonus bij inschrijving.
Naar boven
remabli

BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2009 11:50 am    Onderwerp: Moneymiljonair Reageer met quote

Een site die ook goed werkt, is moneymiljonair. Hier kan je zelf makkelijk geld verdienen, zonder dat je er veel tijd in moet steken.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
dijodi

BerichtGeplaatst: zo dec 27, 2009 10:38 am    Onderwerp: Geen spaar programma's! Reageer met quote

Zelf is mijn ervaring dat je helemaal niks verdient met spaar programma's waarom niet? Het kost ontzettend veel tijd en je verdient er nooit meer aan dan €100,- wat echt verdient is affiliate marketing! Via paypro. Daar zit echt veel geld in en met enige inzet is dan rond de €1000,- per maand niet veel. U kunt nu een spik splinter nieuw product promoten! Bijna niemand heeft dit product nog en ik deel het graag met jullie! Het product kunt U vinden via PayPro => Product overzicht => Snel Makkelijk En Veel Verdienen => klik op de link en je ziet direct de site. Ook kunt U er natuurlijk heel wat geld aan over houden! Je verdient maarliefst €20,- euro per verkoop! Dat is redelijk wat op internet.

Stel je hebt 3 producten die je heel goed promoot, van elk product heb je 1 verkoop per dag. En je krijgt €15,- euro gemiddeld per product dat is €45,- per dag ! 7x45=325 per week 45x30= 1350 euro per maand! Je ziet je kunt veel verdienen.

Vooral met nieuwe producten omdat nog bijna niemand ze in huis heeft! Kijk dus snel via=> PayPro => product overzicht => intypen => Snel Makkelijk En Veel Verdienen => promoten en VEEL geld verdienen!

Ik ben er al mee bezig, U ook?
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht AIM naam
jeroen999

BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 8:41 am    Onderwerp: Re: Geen spaar programma's! Reageer met quote

dijodi schreef:
Zelf is mijn ervaring dat je helemaal niks verdient met spaar programma's waarom niet? Het kost ontzettend veel tijd en je verdient er nooit meer aan dan €100,- wat echt verdient is affiliate marketing! Via paypro. Daar zit echt veel geld in en met enige inzet is dan rond de €1000,- per maand niet veel. U kunt nu een spik splinter nieuw product promoten! Bijna niemand heeft dit product nog en ik deel het graag met jullie! Het product kunt U vinden via PayPro => Product overzicht => Snel Makkelijk En Veel Verdienen => klik op de link en je ziet direct de site. Ook kunt U er natuurlijk heel wat geld aan over houden! Je verdient maarliefst €20,- euro per verkoop! Dat is redelijk wat op internet.

Stel je hebt 3 producten die je heel goed promoot, van elk product heb je 1 verkoop per dag. En je krijgt €15,- euro gemiddeld per product dat is €45,- per dag ! 7x45=325 per week 45x30= 1350 euro per maand! Je ziet je kunt veel verdienen.

Vooral met nieuwe producten omdat nog bijna niemand ze in huis heeft! Kijk dus snel via=> PayPro => product overzicht => intypen => Snel Makkelijk En Veel Verdienen => promoten en VEEL geld verdienen!

Ik ben er al mee bezig, U ook?

niet via paypro!
als je slim bent gebruik je clickbank.
clickbank is de beste site om te gebruiken met affiliate marketing.
johan86

BerichtGeplaatst: zo mei 30, 2010 8:51 am    Onderwerp: Handig: Hoe verdien je geld zonder eigen website? Reageer met quote

Je kan op veel manieren geld verdienen met enquetes of met clicks.
James

BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 8:47 am    Onderwerp: Re: Handig: Hoe verdien je geld zonder eigen website? Reageer met quote

johan86 schreef:
Je kan op veel manieren geld verdienen met enquetes of met clicks.

Of met clicks? Hoe bedoel je?
Enquetes invullen = je persoonlijke gegevens aan zoveel mogelijk aan bedrijven verkopen voor een vergoeding van 0,50-0,75 per bedrijf = niet handig als je je mailbox schoon wilt houden en niet je kostbare tijd wilt besteden aan het opschonen van je mailbox.

James Hardenberg
Ik help je graag met geld verdienen op internet.

Nieuwe moderator van geld verdienen op internet forum:
- http://www.geldverdienenopinternetforum.nl/
- http://www.geldverdienenhandleiding.nl
- http://geldverdieneninternet.123forum.nl/plaats-en-promoot-een-link-voor-8-50-euro-per-verkoop-t752.html
- http://www.getfoundonline.nl
Naar boven
hoegeldverdienen

BerichtGeplaatst: do jul 01, 2010 1:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je kan ook geld verdienen met youtube. Je kan google adsense koppelen aan jou youtube video's.

Ik schrijf binnenkort een artikel hierover, en wat mijn bevindingen zijn. Ik post het in dit topic.

Ik help je graag verder met geld verdienen via internet op: hoegeldverdienen.nl
Naar boven
johan86

BerichtGeplaatst: zo jul 04, 2010 12:21 pm    Onderwerp: Geld verdienen via Internet Reageer met quote

Hallo,

Je kan inderdaad je mailbox behoorlijk vol krijgen. Tip hierbij is: maak een apart emailadres aan voor de klik sites.

Op internet is heel veel te vinden om geld bij te verdienen. Zolang je niks hoeft te betalen voordat je ergens mee begint is het over het algemeen vrij veilig. Op deze manier kun je heel gemakkelijk een zakcentje bijverdienen met het klikken op advertenties of het invullen van enquetes. Elk beetje is meegenomen.

En het is ook nog geheel GRATIS!!! Vaker krijg je een aanmeldbonus van €1,50.
linda1111

BerichtGeplaatst: wo jul 07, 2010 11:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Allemaal,

Ik verdien me geld via internet waar je inprincipe geen website voor nodig hebt. Het gaat als volgt:

1.Maak een account aan via deze link>>http://www.moneymiljonair.nl
2. Probeer nu zoveel mogelijk leden binnen te halen want je krijgt per lid 1,25 euro.
3. Dus stell dat je 30 leden per dag binnenhaalt das is dut dus 37,50 euro!

4. Ga voor meer informatie naar doehet.webs.com

Succes
Naar boven
Angelo2002

BerichtGeplaatst: do nov 25, 2010 1:58 pm    Onderwerp: Eigenwebsite maken Reageer met quote

Je hoeft geen kennis te hebben van internet om een eigen website te maken. Voor € 1,25 per maand + een eenmalige registratiekosten heb je tegenwoordig al een eigen website.

Je kunt gewoon kiezen uit een aantal sjablonen. Je moet alleen de foto's en de content plaatsen. Verder heb je geen eigen kennis nodig.

Mijn website is ook gemaakt volgens bovenstaand principe.

---------------------------------------------------
geld-verdienenopinternet.nl
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
freemikey

BerichtGeplaatst: za jan 15, 2011 10:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Geld bij verdienen online vergt in het begin veel tijd.
Je hebt wel degelijk een website nodig om producten van anderen te verkopen of promoten. Een website bouwen is niet moeilijk en de investering om hem te hosten kost niet zo veel geld.
Google AdSense plaatsen op je website kan heel lucratief zijn, maar eens dat je je website hebt rolt het geld nog niet binnen.
Je kan makkelijk zeggen dat als je een product op je site plaats en je krijgt elke dag 1 (of meer) bezoekers die het product kopen dat je zo veel zal verdienen enz is allemaal wel mooi maar je hoe komen je bezoekers bij je site?
Als je geen bezoekers hebt dan zal je ook niet verdienen, dus zo makkelijk is het allmaal niet. Je zal hard moeten werken om meer en meer bezoekers naar je site te leiden en een betere ranking te hebben in Google. Dit is het echte werk, nu er zijn daar wel heel wat manieren voor maar dat gaat niet in een twee drie.
Klik programma's leveren niet zo veel op tenzij dat je weer meer leden kan aanwerven onder jouw refferal, dan krijg je idd die aanmeldingsbonus en bij sommige zelfs een percent op de verdienste van dat lid dat je aanbrengt. Maar leden aanwerven is dan ook weer niet zo makkelijk.
Microworkers is een site waar je wel om de 2 weken 10$ kan bij verdienen als je natuurlijk weer dagelijks een aantal jobs gaat doen. Dit brengt dan per job ongeveer 10 tot 20cent op dat is al veel beter dan die 0,025 cent dat je soms krijgt om een klik te doen in die klikprogramma's.
Kijk voor alle uitleg naar mijn website
Moderator
Site Admin

BerichtGeplaatst: zo jan 23, 2011 2:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik sluit dit topic nu vanwege de omschakeling naar een nieuw forum over geld verdienen op internet.

Op dit forum kunnen binnenkort geen nieuwe berichten meer worden geplaatst.

Maak nu in minder dan 2 minuten een gratis account aan op het nieuwe forum!

Open a.u.b. een nieuw topic op het nieuwe forum over geld verdienen op internet via de onderstaande link om verder te praten over dit onderwerp.

http://geldverdienenopinternetforum.nl/zonder-eigen-website/

Bedankt voor uw medewerking.

Let op: dit forum is gesloten. Nieuw forum online: http://www.geldverdienenopinternetforum.nl/

Vragen? Stuur een persoonlijk bericht via de onderstaande "PB" knop.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Website Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: