Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Heb een nieuwe website! wat vind jij ervan?

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Beoordeel mijn site
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Eric Dieperink

BerichtGeplaatst: di dec 21, 2010 3:39 pm    Onderwerp: Heb een nieuwe website! wat vind jij ervan? Reageer met quote

Check mijn nieuwe website: http://inbraak-beveiliging.net/

Ik heb ontdekt dat er een grote markt is voor beveiligings aparatuur, zoals alarmsystemen, camera´s en intercoms.

Tijdens mijn marktonderzoek zag ik dat de concerentie denderend was, maar hun marketing een lachertje!

Ik ben benieuwd naar jullie mening!
Eric Dieperink

BerichtGeplaatst: do dec 23, 2010 11:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het is hier verdacht stil! Ben toch benieuwd naar jullie mening....
janc63

BerichtGeplaatst: do dec 23, 2010 11:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Eric,

Eerst en vooral alvast fijne feestdagen! (Geld ook voor iedereen die dit leest).

Waar ben je met name benieuwd naar als reactie? Zoals we van jou gewend zijn ziet de site er heel goed uit natuurlijk. Je hebt, als ik het elkders goed heb gelezen deze site opgericht rond het dropshippingsprincipe. Wellicht dat de reacties wat uitblijven om twee redenen:

1) Veel mensen zijn niet ( voldoende ) bekend met het principe en kunnen er dus niet echt veel op zeggen
2) Elders op het forum is Dropshipping door jullie ( Ramses en jij ) bekommentariseerd. Met name Ramses heeft nogal wat kanttekeningen geplaatst, zeker als het gaat over de marges.

Algemeen: Ik ben lang geleden al eens benaderd door iemand die een online business had rond dropshipping. Deze persoon echter zocht juist andere vormen om een online inkomen te genereren omdat dropshipping voor haar heel arbeidsintensief bleek te zijn.

Bij dropshipping verkoop je eigenlijk onder je eigen naam producten en ben jij ook het aanspreekpunt voor je klanten. Dat heeft ze geweten ook. Ze was uren bezig met het afhandelen van de "klantenservice". ER was nog meer hoor maar dit is wat ik me zo snel even herinner.

Dropshipping kan een heel goede methode zijn voor mensen die zonder eigen product toch een webshop willen openen. Er komt echter heel veel bij kijken en ik zie dat veel mensen die aan dropshipping doen, uiteindelijk of toch schijnbaar overstappen op, of een eigen product, of affiliate marketing.

Zelf heb ik nooit aan Dropshipping gedaan. Daarom moet ik mijn commentaar ook een beetje beperken tot wat ik wel weet of ervaren heb.

Het allerbelangrijkste, en dat zei Ramses ook reeds, is een BETROUWBARE en goede dropshippingspartij te vinden waarmee je goed zaken kan doen en waar je ook echt van op aan kan.

Strikt naar jou toe en je nieuwe site:

Ik ken je als marketeer met verschillende producten op dat gebied. Toen ik je leerde kennen was je volgens mij het meest actief ( naast je cursussen) op het gebied van affiliate marketing.

Je hebt nu in relatief korte tijd twee totaal andere businesses opgezet waarbij ik dan denk aan bijvoorbeeld MLM4U. Ik heb daar verder niet veel mer over gehoord eigenlijk en vraag me af hoe je het opstarten van deze beide businesses, naast je andere werk de aandacht kan geven die ze nodig hebben.

Het spreekt voor zich dat ik ervan overtuigd ben dat jij kunde genoeg in huis hebt om dit op te zetten, maar ik vraag het me gewoon af omdat je vrij snel met verschillende ondernemingen komt momenteel.

Jan
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Eric Dieperink

BerichtGeplaatst: do dec 23, 2010 11:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Jan,

Bedankt voor je mening!

Quote:
Eerst en vooral alvast fijne feestdagen!

Ja, ten eerste iedereen een gelukkig kerst en een banging nieuwjaar!

Quote:
Elders op het forum is Dropshipping door jullie ( Ramses en jij ) bekommentariseerd

Dat is niet waar, ik heb alleen gezegd dat een dropshippingwebsite in kleding of schoenen niets oplevert en dat je als marketeer moet richten op niches die minder bekend zijn.

Ramses zei dat de marges normaal heel laag liggen en dat klopt ook wel, maar als je kijkt op paypro, kun je de pakketten die vermeld staan op deze website, verkopen met een flinke winstmarge (mix van dropshipping en affiliatemarketing is vrij uniek)! Dus kun je nagaan wat ik er nog aan overhoud!

Quote:
omdat dropshipping voor haar heel arbeidsintensief bleek te zijn.

Dit hoeft niet het geval te zijn. Ik krijg de order binnen en ik verstuur deze naar de fabriek en klaar. Als je je zaken en website niet goed geregeld hebt gaat er erg veel werk inzitten!

Quote:
Je hebt nu in relatief korte tijd twee totaal andere businesses opgezet waarbij ik dan denk aan bijvoorbeeld MLM4U. Ik heb daar verder niet veel mer over gehoord eigenlijk en vraag me af hoe je het opstarten van deze beide businesses, naast je andere werk de aandacht kan geven die ze nodig hebben.

Dit doe ik jujist bewust! Er zijn de laatste tijd zoveel "zogenaamde marketing guru´s" die jou vertellen hoe je geld moet verdienen online, maar als je hun vraagt naar hun ervaring of websites staan ze met een bek vol tanden.

Dit bevestigd juist dat mijn cursussen ook echt werken en dat je hiermee geld kan verdienen, want als ik het kan Jan, echt,,, dan kan iedereen het!

Bedankt voor je reactie! Die van jouw en een hoop anderen op dit forum betekenen veel voor mij...
janc63

BerichtGeplaatst: do dec 23, 2010 12:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Eric,

Helder antwoord! Helder en duidelijk! Dank voor je snelle reactie.
Hieruit blijkt ook maar weer eens hoe belangrijk het is dat men zich laat coachen in deze materie, hetzij via een cursus zoals jouw cursussen of het zij via een mentor-overeenkomst.

Nogmaals dank, ik denk dat velen hier iets aan kunnen hebben.

Groetjes,

Jan
Naar boven
SoufyanEl

BerichtGeplaatst: za dec 25, 2010 8:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Eric!

Ik moet zeggen dat de website erg aantrekkelijk is. Hij ziet er erg "professioneel"uit.

Een klein verbeter punt:
Helemaal onderaan zie je een paar links zoals Home en kontakt.

Dat is verkeer geschreven.

Maar verder echt erg mooi, met welk programma heb je dit gemaakt als ik vragen mag? Adobe Dreamweaver?
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Eric Dieperink

BerichtGeplaatst: za dec 25, 2010 9:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je voor het compliment!

Ik weet dat mijn Nederlands beneden peil is, maar wat heb ik dan fout geschreven?

Bijna al mijn websites bouw ik met dreamweaver, maar deze bewust niet! Deze website heb ik gemaakt met webbuilder 7 omdat ik deze meelever in de cursus en ontzettend makkelijk is om mee te werken.

Desondanks de graphics heb ik gemaakt met photoshop.
SoufyanEl

BerichtGeplaatst: zo dec 26, 2010 1:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als je kijkt naar het geen dat ik geselecteerd heb, zie je dat je contact verkeer hebt geschreven.

Je schrijft het namelijk met dubbel c, en niet dubbel k.

Verder echt een mooie site, ik heb trouwens webbuilder 7, maar weet echt niet hoe ik een mooie squeez page kan maken.
Naar boven
janc63

BerichtGeplaatst: zo dec 26, 2010 4:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Je schrijft het namelijk met dubbel c, en niet dubbel k

"kontakt" is oude spelling
"contact" is nieuwe spelling.

Volgens de nieuwste spelling moet het eigenlijk dus "contact" zijn.

Echter, te stellen dat "kontakt" fout is, gaat te ver. Deze oude schrijfwijze wordt nog steeds gebruikt en zal niet per definitie worden afgekeurd.

Bij moderne spellingscontroles en waarschijnlijk ook bij het Groot Dictee Der Nederlandse Taal zal het wel "contact" moeten zijn.

Maar om te zeggen "Fout!! " gaat te ver. Daarvoor wordt de oude spelling nog te vaak gebruikt.

Jan
Naar boven
SoufyanEl

BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 10:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ach ik ken de oude schrijf wijze niet. Ben ik niet zo op gefocust geweest in mijn krappe 16 jarige leven.. Very Happy
Naar boven
janc63

BerichtGeplaatst: ma dec 27, 2010 4:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

SoufyanEl schreef:
Ach ik ken de oude schrijf wijze niet. Ben ik niet zo op gefocust geweest in mijn krappe 16 jarige leven.. Very Happy

Dat geeft ook helemaal niets Smile Schrijfwijze is overigens in één woord Very Happy
Naar boven
SoufyanEl

BerichtGeplaatst: di dec 28, 2010 5:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Haha, oh ja.
Naar boven
Moderator
Site Admin

BerichtGeplaatst: zo jan 23, 2011 3:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik sluit dit topic nu vanwege de omschakeling naar een nieuw hoe geld bijverdienen internet forum.

Op dit forum kunnen binnenkort geen nieuwe berichten meer worden geplaatst.

Maak nu in minder dan 2 minuten een gratis account aan op het nieuwe forum!

Open a.u.b. een nieuw topic op het nieuwe forum over geld verdienen op internet via de onderstaande link om verder te praten over dit onderwerp.

http://geldverdienenopinternetforum.nl/beoordeel-mijn-site/

Bedankt voor uw medewerking.

Let op: dit forum is gesloten. Nieuw forum online: http://www.geldverdienenopinternetforum.nl/

Vragen? Stuur een persoonlijk bericht via de onderstaande "PB" knop.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Beoordeel mijn site Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: