Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

hoe krijg ik meer bezoekers op mijn website

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bawo

BerichtGeplaatst: di jun 15, 2010 11:51 pm    Onderwerp: hoe krijg ik meer bezoekers op mijn website Reageer met quote

ik ben net begonnen met een website, en ik vraag me af hoe kan ik meer bezoekers kan creeren en realiseren ??

dit is mijn website?

http://www.mijn-tips.nl/

hebben jullie nog enige tips, waar ik iets aan heb?
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht AIM naam MSN Messenger
janc63

BerichtGeplaatst: wo jun 16, 2010 9:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

Voor je je website enorm gaat promoten zou ik er persoonlijk voor zorgen dat je informatief bent.

Op dit moment is je website ( die overigens wel goed qua layout is) voornamelijk een portaal voor paypro producten. Het is te duidelijk dat het hier om een site gaat die erop is gericht via affiliate marketing geld te verdienen.

Keer bij alles wat je doet altijd terug naar de basis en die basis is: de bezoeker ies op zoek naar de oplossing van een probleem. Alvorens deze bezoeker zelfs maar zou overwegen om via jou ( of mij) daadwerkelijk één van deze producten aan te schaffen zal die bezoeker vertrouwen moeten krijgen en zal ook tenminste een deel van zijn/haar probleem via informatie ( gratis) moeten worden opgelost. Wat denk je zelf? Een bezoeker die bij JOU een antwoord vind zal alleen al uit dankbaarheid verder klikken en mogelijk een product aanschaffen omdat deze bezoeker jou dan ook werkelijk je provisie gunt en geloof me: veel bezoekers van je site weten drommels goed dat jij ( en ik) geld verdienen met het promoten van dit soort producten.

Stap 1 is en blijft dus: bouw aan je website, wees informatief. GEEF, geef en nogmaals geef! Als je dat voor elkaar hebt, dan kan je heel makkelijk via bijvoorbeeld artikelen schrijven of deelnemen aan discussies, maar ook met een eenvoudige adwords campagne je site onder de aandacht brengen. Onderschat ook niet de mogelijkheden van Social Media zoals HYVES en TWITTER.

voorzichtig echter met promoten: je kan heel succesvol zijn met het promoten van je site maar als je niet meer te bieden hebt dan enkel de affiliate links dan zijn je bezoekers net zo snel weer weg als hoe ze gekomen waren.

Je bent op de goede weg, maar bouw het meer uit.

Vriendelijke groet,

Jan
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
bawo

BerichtGeplaatst: wo jun 16, 2010 2:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

janc63 schreef:
Voor je je website enorm gaat promoten zou ik er persoonlijk voor zorgen dat je informatief bent.

Op dit moment is je website ( die overigens wel goed qua layout is) voornamelijk een portaal voor paypro producten. Het is te duidelijk dat het hier om een site gaat die erop is gericht via affiliate marketing geld te verdienen.

Keer bij alles wat je doet altijd terug naar de basis en die basis is: de bezoeker ies op zoek naar de oplossing van een probleem. Alvorens deze bezoeker zelfs maar zou overwegen om via jou ( of mij) daadwerkelijk één van deze producten aan te schaffen zal die bezoeker vertrouwen moeten krijgen en zal ook tenminste een deel van zijn/haar probleem via informatie ( gratis) moeten worden opgelost. Wat denk je zelf? Een bezoeker die bij JOU een antwoord vind zal alleen al uit dankbaarheid verder klikken en mogelijk een product aanschaffen omdat deze bezoeker jou dan ook werkelijk je provisie gunt en geloof me: veel bezoekers van je site weten drommels goed dat jij ( en ik) geld verdienen met het promoten van dit soort producten.

Stap 1 is en blijft dus: bouw aan je website, wees informatief. GEEF, geef en nogmaals geef! Als je dat voor elkaar hebt, dan kan je heel makkelijk via bijvoorbeeld artikelen schrijven of deelnemen aan discussies, maar ook met een eenvoudige adwords campagne je site onder de aandacht brengen. Onderschat ook niet de mogelijkheden van Social Media zoals HYVES en TWITTER.

voorzichtig echter met promoten: je kan heel succesvol zijn met het promoten van je site maar als je niet meer te bieden hebt dan enkel de affiliate links dan zijn je bezoekers net zo snel weer weg als hoe ze gekomen waren.

Je bent op de goede weg, maar bouw het meer uit.

Vriendelijke groet,

Jan
bedankt voor de informatie ik zal daar meer aan werken, het is belangrijk om voldoende informatie te geven zodat de bezoekers overtuigd worden van mijn service, weet jij nog andere manieren om geld te verdienen via een website, adsense ken ik al maar dat gaat niet echt vlot heb je daar ook nog tips over?
Naar boven
paliba

BerichtGeplaatst: wo jun 16, 2010 9:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik hier even op mag reageren met het promoten van SiteTalk... Wink
Bewerkt door Moderator. Eigen website promoten is hier niet toegestaan. Dit kan irritatie wekken. De topicstarter vraagt om advies.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
janc63

BerichtGeplaatst: wo jun 16, 2010 10:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hier zie je meteen een goed voorbeeld van hoe de meeste mensen het doen en waarom het succes uitblijft.

Zie je? Bovenstaande persoon reageert op je vraag maar wat doet ze nu feitelijk? Geeft ze antwoord? Geeft ze werkelijk informatie op basis van het door jou gestelde probleem?

In feite handelt ze een beetje in dezelfde geest als de wijze waarop (op dit moment) je site nog is opgebouwd. Ze legt de nadruk op "verkopen" en niet op informatief zijn.

Zou Pascal meer succes kunnen hebben? Absoluut! Ze zou echter niet moeten proberen om je naar haar affiliate link te krijgen, ze zou moeten trachten een antwoord te formuleren wat voor jou werkelijk nut heeft waardoor je eventueel zelf ( leg de nadruk op zelf) door zou willen klikken en op basis van de info die zij gaf zelf besluit om verder te gaan met haar product. Als lezer zeg ik nu gewoon: de zoveelste verkoop poging en dan nog wel in een discussie waar reclame niet is toegestaan.

Dat werkt gewoon niet goed.

Jan

Noot: ik kraak Pascal niet af. In feite levert ze door haar actie een waardevolle bijdrage door een voorbeeld te geven al is dat misschien niet haar primaire bedoeling geweest.
Naar boven
paliba

BerichtGeplaatst: wo jun 16, 2010 10:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet dat het niet mijn forum is maar misschien is het leerzaam voor meerderen (mij dus ook) als ik nog even reageer.

(ik ben trouwens een "hij" anders was het Pascalle)

Allereerst mijn excuses als ik hier geen reclame mag maken, maar ik kwam op dit forum via een link uit een mail van contact@geldverdienen.nl waar letterlijk instaat "Heeft u een website? U kunt uw website gratis promoten op het forum. " Maar mogelijk dat hiervoor een ander deel bestemt is. Ik zie bij Jan ook 2 links onder de naam staan. Ik ben hier redelijk nieuw. Dus nogmaals excuses. Embarassed

Mijn reactie is gericht op de vraag of er nog andere manieren zijn om met websites geld te verdien. Uit bovenstaande berichten denk ik interesse te herkennen voor sociale netwerken. Ik geef een (heel) korte indruk van wat het inhoudt. Op de site van bawo meen ik ook interesse te hebben gezien voor de beurs en beleggen, vandaar dat ik meld over de aandelenopties die je krijgt wanneer je betaald lid wordt. Toch meldt ik duidelijk dat je ook als gratis lid verdienmogelijkheden hebt.

Dit lijkt me toch informatief als antwoord op de vraag van bawo. De link staat er inderdaad bij mocht iemand er interesse voor hebben.

Jan, ik geloof je als je zegt dat ik het fout doe maar waar ga ik dan werkelijk de fout in volgens jou? Te weinig info? Verkeerde info? De link?

Pascal

Note: Dit is een oprechte poging om een bijdrage te leveren aan het forum.
Naar boven
janc63

BerichtGeplaatst: do jun 17, 2010 7:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Pascal,

Eerst en vooral mijn excsuses voor de geslachtsverwisseling. Soms is het met namen niet altijd meer duidelijk of het om een "hij" of "zij" gaat.

Dan even over dit forum en het maken van reclame waarbij ik eerst en vooral moet stellen dat dit ook niet mijn forum is en ik ook geen moderator ben.

Het is niet zo dat je op dit forum helemaal geen reclame zou mogen maken. Integendeel. Er zijn speciale rubrieken voor ( Promoot uw website bijvoorbeeld).

De beheerder van dit forum vraagt aan de leden om de indeling te respecteren en uitsluitend in de daarvoor bestemde rubrieken te adverteren.

Wel is het toegestaan om, mits daarin niet wordt overdreven, in je handtekening onderaan jouw website(s) te vermelden. Bij je profiel kan je zo'n handtekening instellen. Dat is de reden waarom je in principe onder mijn berichten en/of reacties automatisch mijn links ziet.

Dan over het informatieve: in je reactie lees ik vanaf de eerste zin in feite al dat je jouw site ( sitetalk) wil promoten. Dat schrijf je ook zelf en dat maakt dat dan de rest van het bericht ook zo wordt opgevat: als een reclamebericht, snap je?

Hoe dan wel? Ik heb absoluut ook niet alle wijsheid in pacht Pascal en ik maak zelf geregeld "fouten" maar dat is ook helemaal niet erg.
Wat je had kunnen doen, en dat is een goedbedoelde tip, is om meer vanuit je persoonlijke ervaring over die website spreken en daarin eerlijk te zijn. Kijk, nu is je tekst vooral een weergave van de teksten die je ook op de site zelf wel zal tegenkomen. Echter: hoe vind JIJ het? Wat zijn jouw persoonlijke ervaringen met die site en de mensen achter die site? Wat zijn volgens JOU de plus-punten en de mindere punten. Ja, zeker ook de mindere punten vermelden want daarmee geef je blijk van eerlijkheid en oprechtheid en wat is dan uiteindelijk jouw persoonlijke conclusie?

Wat ik meer zou willen lezen is de beleving van Pascal en niet het zoveelste reclamespotje, snap je?

Ikzelf heb op meerdere blogs de producten van Casper Camps beschreven en van Eric Dieperink ( Internet Marketing cursussen). Ik heb dat zodanig gedaan door eerst die producten tot op het bot te analyseren en er mijn eigen ervaringen aan toe te voegen in zogenaamde "review" artikelen. Doel van die artikelen is dan om een eerlijk beeld te schetsen gebaseerd op mijn persoonlijke bevindingen. Onderaan zo'n bericht zet ik ook een link neer naar de desbetreffende websites maar zo mogelijk onopvallend en zonder op die link te veel aandacht te vestigen.

Indien een lezer van mijn reviews het artikel dat ik schreef waardevol vind en er door geinspireerd wordt, zal hij of zij de neiging hebben om zowieso op de link te klikken en mijn beloning voor de moeite van mijn review is dan de mogelijike commissie die het me zou kunnen opleveren.

Natuurlijk vind ik het leuk als ik een melding krijg dat ik weer wat verdiend heb, maaar bij mij ligt de nadruk op informatie. De beloning komt vanzelf.

Tot slot even algemeen en niet specifiek aan jou gericht: mensen hebben de neiging om een forum als dit te zien als één grote reclamezuil. Het gaat immers toch over Geld verdienen via Internet? Persoonlijk vind ik dat soms jammer want een forum als dit kan een heel krachtig medium zijn waarin de leden van elkaar leren zonder elkaar met elkaars producten om de oren te slaan. Iedereen weet immers dat de mensen die hier komen hoogstwaarschijnlijk met affiliate marketing of iets dergelijks bezig zijn. Daarom ook ben ik heel blij met deze discussie, inclusief alles wat hier tot nu toe is gezegd want, hoe dan ook, hieruit kunnen mensen informatie halen die hen kan helpen en dan maakt het niet uit of het van jou of mij komt, het totaalbeeld geeft waarde. Voel je dus vooral niet persoonlijke aangevallen door mijn reactie.

Vriendelijke groet,

Jan
Naar boven
janc63

BerichtGeplaatst: do jun 17, 2010 7:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

En om nu de discussie terug te brengen naar de topic toch nog even reageren op de vraag van Bawo:

Je vroeg of ik ervaring en/of tips had rond adsense.

Ik heb me een tijdlang bezig gehouden met de mogelijkheden rond Adsense en heb toen op verschillende sites blokken geplaatst.

Het heeft voor en nadelen.

Het grootste voordeel is natuurlijk dat je "zomaar " geld kan verdienen zonder al te veel moeite te moeten doen want zodra iemand op een advertentie klikt via jouw site heb je weer een paar centen binnen.

Het grootste nadeel van Adsense vind ik echter vooral het gegeven dat het jouw bezoekers van jouw site weg haalt en dat wil je eigenlijk niet. Wat je wil is, jouw bezoekers zo lang mogelijk op je site houden en ze liefst tot een actie doen overgaan, bijvoorbeeld het kopen van je product.

Aangeizen jouw site momenteel is opgebouwd rond affiliate links waarmensen op zouden "moeten" klikken, is het laatste wat je wil je site gaan opvullen met adsense blokken.

Net als bovenstaande discussie is het zo, dat je van adsense kan profiteren door heel informatief te zijn. Bij adsense komen je inkomsten uit de hoeveelheid kliks. Je hebt echter nogal wat bezoekers nodig om een aardig centje bij te verdienen met adsense. Wat je dus wil is, dat je website zo informatief wordt dat mensen er vaker naartoe willen komen en dat men ook over je site spreekt ( bijvoorbeeld op fora). Door informatief te zijn en waardevolle informatie te verstrekken wordt je site populairder. Hoe populairder, hoe meer bezoekers, hoe meer bezoekers, hoe meer mogelijke kliks en dus meer geld.

Mijn grootste adsense succes was ooit een speciale review-site ( rating-site) die ik had rond het thema HYIP (High Yield Investment Programs). Op die site besprak ik verschillende van die sites en hield ik bij hoe het zat met hun uitbetalingsbeleid en mogelijke betrouwbaarheid. Ik nam op fora actief deel aan discussies en kreeg zo een goede naam als deskundige op dat gebied. Net zoals ik dat hier doe had ik ook daar de link naar, in dat geval mijn rating-site in mijn handtekening staan. Dat maakte dat mensen vaker en vaker mijn site bezochten, de info tot zich namen en dan toch geregeld op een adsense banner klikten. Zo kon ik makkelijk de hosting van mijn site betalen met mijn adsense inkomsten.

Voor mij is adsense echter altijd een extra middeltje geweest om wat bij te verdienen om zo bepaalde kosten, zoals hosting te betalen.

Jan
Naar boven
bawo

BerichtGeplaatst: do jun 17, 2010 10:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

janc63 schreef:
En om nu de discussie terug te brengen naar de topic toch nog even reageren op de vraag van Bawo:

Je vroeg of ik ervaring en/of tips had rond adsense.

Ik heb me een tijdlang bezig gehouden met de mogelijkheden rond Adsense en heb toen op verschillende sites blokken geplaatst.

Het heeft voor en nadelen.

Het grootste voordeel is natuurlijk dat je "zomaar " geld kan verdienen zonder al te veel moeite te moeten doen want zodra iemand op een advertentie klikt via jouw site heb je weer een paar centen binnen.

Het grootste nadeel van Adsense vind ik echter vooral het gegeven dat het jouw bezoekers van jouw site weg haalt en dat wil je eigenlijk niet. Wat je wil is, jouw bezoekers zo lang mogelijk op je site houden en ze liefst tot een actie doen overgaan, bijvoorbeeld het kopen van je product.

Aangeizen jouw site momenteel is opgebouwd rond affiliate links waarmensen op zouden "moeten" klikken, is het laatste wat je wil je site gaan opvullen met adsense blokken.

Net als bovenstaande discussie is het zo, dat je van adsense kan profiteren door heel informatief te zijn. Bij adsense komen je inkomsten uit de hoeveelheid kliks. Je hebt echter nogal wat bezoekers nodig om een aardig centje bij te verdienen met adsense. Wat je dus wil is, dat je website zo informatief wordt dat mensen er vaker naartoe willen komen en dat men ook over je site spreekt ( bijvoorbeeld op fora). Door informatief te zijn en waardevolle informatie te verstrekken wordt je site populairder. Hoe populairder, hoe meer bezoekers, hoe meer bezoekers, hoe meer mogelijke kliks en dus meer geld.

Mijn grootste adsense succes was ooit een speciale review-site ( rating-site) die ik had rond het thema HYIP (High Yield Investment Programs). Op die site besprak ik verschillende van die sites en hield ik bij hoe het zat met hun uitbetalingsbeleid en mogelijke betrouwbaarheid. Ik nam op fora actief deel aan discussies en kreeg zo een goede naam als deskundige op dat gebied. Net zoals ik dat hier doe had ik ook daar de link naar, in dat geval mijn rating-site in mijn handtekening staan. Dat maakte dat mensen vaker en vaker mijn site bezochten, de info tot zich namen en dan toch geregeld op een adsense banner klikten. Zo kon ik makkelijk de hosting van mijn site betalen met mijn adsense inkomsten.

Voor mij is adsense echter altijd een extra middeltje geweest om wat bij te verdienen om zo bepaalde kosten, zoals hosting te betalen.

Jan

hey jan bedankt voor de informatie, hier heb ik wat aan.
ik heb al gauw het gevoel dat ik dingen wil gaan haasten want natuurlijk wil geld verdienen, maar het gaat inderdaad om de basis, ik ben van plan om wat informatie video's te maken en een bonus video met wat geheime informatie aan te bieden tegen betaling,

maar wat je eigenlijk bedoelt is, dat ik bezoekers moet overladen met nuttige informatie zodat zij overtuigd worden van het product dat ik aan het promoten ben.

en mijn nieuwsbrief optie is ook nuttig want dan kan ik artikellen schrijven over producten en verwijzen naar mijn affiliate link of blog

er zijn marketeers die er enorm veel verdienen, niet alleen met paypro, maar ook clickbank. Ik wil wel eerlijk geld verdienen, maar wel met een doel om veel inkomsten te genereren
Naar boven
James

BerichtGeplaatst: za jun 19, 2010 7:47 pm    Onderwerp: Meer bezoekers op je website Reageer met quote

Quote:
ik ben net begonnen met een website, en ik vraag me af hoe kan ik meer bezoekers kan creeren en realiseren ??
dit is mijn website?
http://www.mijn-tips.nl/
hebben jullie nog enige tips, waar ik iets aan heb?

Hoe krijg je meer bezoekers op je website?

Wees actief in de community.
Op jouw website geef je tips aan mensen die op zoek zijn naar een bepaald product. Mijn advies is om de website te vullen met meer teksten i.p.v. de bezoekers direct door te linken naar een verkooppagina. Vervolgens heb je de mogelijkheid om extern bezoekers aan te trekken door actief te zijn in de markt.

Als je bijvoorbeeld een product promoot over afvallen, zou je met andere mensen kunnen meepraten over afvallen, door bijvoorbeeld op forums actief aanwezig te zijn en vragen te beantwoorden, je adviezen te geven, of als je die niet hebt, je eigen ervaring met afvallen te delen.

Je kan afvallen blogs, forums, websites, directory's zoeken en andere plekken waar er over afvallen wordt gesproken, zoals een prikbord.

Omdat jij meerdere producten promoot is het moeilijk om één markt in te stappen en daar vandaan bezoekers naar je website te halen.

Ik zou je website opslitsen in meerdere pagina's, elk met een goed stuk content en een affiliate linkje er onder, zodat je kan bepalen welke markt je in kan gaan en de bezoekers vanuit die markt naar je website kan halen.

Google Adwords is een andere optie
Video marketing (gratis)
Linkbuilding
Artikelen schrijven op Leerwiki (zeer effectief)

Klik op de 20 manieren om traffic naar je website te bouwen link om een gratis "bezoekers op je website" e-book te downloaden.

James Hardenberg
SEO specialist, Get Found Online

Nieuwe moderator van geld verdienen op internet forum:
- http://www.geldverdienenopinternetforum.nl
- https://www.getfoundonline.nl
- https://www.jameshardenberg.nl
Naar boven
Moderator
Site Admin

BerichtGeplaatst: zo jun 20, 2010 8:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Topic verplaatst naar "bezoekers op je website"
De rubriek "website" is meer bedoeld voor hoe geld verdienen met je website discussies.

Graag alleen on-topic reageren en niet discussieren over iets wat in principe niets met de vraag "hoe krijg ik meer bezoekers op mijn website" te maken heeft. Ik begrijp de irritatie maar het is beter om de discussie via PM uit te vechten. Een lezer die op zoek is naar tips voor meer bezoekers wil antwoord op zijn vraag i.p.v. afgeleid te worden.

Alvast bedankt voor het begrip!

Let op: dit forum is gesloten. Nieuw forum online: http://www.geldverdienenopinternetforum.nl/

Vragen? Stuur een persoonlijk bericht via de onderstaande "PB" knop.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
James

BerichtGeplaatst: di jun 29, 2010 9:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb nog een interessante post gevonden op het officiële webmaster blog van Google. Hierin meldt Google dat het enorm belangrijk is om actief mee te doen in de community als je meer bezoekers wilt krijgen en kwalitatief goede backlinkss wilt bouwen.

Het is echt een interessante post die je even zou moeten doorlezen.

Meer goede backlinks die naar jouw website verwijzen staat tegenwoordig bijna synoniem aan meer bezoekers op je website, aangezien het aantal relevante backlinks een grote invloed heeft op de positie van je website in de Google zoekmachine en hoe hoger je staat, hoe meer bezoekers naar je site!

Link naar post: Hoe backlinks naar je website?

James Hardenberg
SEO specialist, Get Found Online

Nieuwe moderator van geld verdienen op internet forum:
- http://www.geldverdienenopinternetforum.nl
- https://www.getfoundonline.nl
- https://www.jameshardenberg.nl
Naar boven
artisteer team

BerichtGeplaatst: di jul 20, 2010 10:45 am    Onderwerp: website promoten Reageer met quote

Zelf ontwikkel ik video tutorials en deze plaats ik op Youtube. Hierin verwijs ik naar de site. Mijn video's plaats ik ook op de website zodat de bezoekers langer op de website blijven hangen. Op mijn site kun je zien hoe ik dat heb opgezet.

Het doorklikpercentage is tot nu toe erg hoog. Van de 100 bezoekers op mijn website klikt 30% op de demo button.

Hoe denken jullie over de inzet van video?
Naar boven
freemikey

BerichtGeplaatst: di jan 11, 2011 8:30 pm    Onderwerp: article submitter Reageer met quote

Ja kan meer bezoekers naar je website brengen door de ranking van je website te verbeteren en dit doe je door meer eenzijdige links te hebben die naar jouw website linken. Je kan dit doen door artikels of reviews te schrijven waar je dan je eigen domeinadres in verwerkt. Eens dat deze goedgekeurd zijn (indien nodig) heb je een permanente link die naar jouw site verwijst. Hoe meer eenzijdige links je hebt hoe beter dat je site is volgens bijvoorbeeld Google.
Zij gaan er van uit dat als iemand naar je website linkt dat hij vindt dat je een goede site hebt en Google vertrouwd hier ook op en zal je site dus ook beter gaan ranken tegenover andere.

Nu artikels schrijven is niet zo moeilijk maar om het zo veel mogelijk te verspreiden is een tijdrovende bezigheid. Hiervoor zijn er al reeds programma's geschreven. Zo moet je maar 1 keer je artikel schrijven en kan je het met de gratis versie van deze software bij 85 verschillende sites gaan posten. En dit kan je dan telkens opnieuw doen bij een tweede en derde artikel, enz.
Zo kun je makkelijk veel eenzijdige links naar jouw eigen website opbouwen.

klik op de volgende link om een gratis "article submitter" programma te downloaden: http://bit.ly/heFpnw
Moderator
Site Admin

BerichtGeplaatst: zo jan 23, 2011 2:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik sluit dit topic nu vanwege de omschakeling naar een nieuw forum over geld verdienen op internet.

Op dit forum kunnen binnenkort geen nieuwe berichten meer worden geplaatst.

Maak nu in minder dan 2 minuten een gratis account aan op het nieuwe forum!

Open a.u.b. een nieuw topic op het nieuwe forum over geld verdienen op internet via de onderstaande link om verder te praten over dit onderwerp.

http://geldverdienenopinternetforum.nl/meer-bezoekers-naar-website/

Bedankt voor uw medewerking.

Let op: dit forum is gesloten. Nieuw forum online: http://www.geldverdienenopinternetforum.nl/

Vragen? Stuur een persoonlijk bericht via de onderstaande "PB" knop.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Website Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: