Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hoe maak je snel een website

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
PoelterAJ

BerichtGeplaatst: za mei 30, 2009 9:20 pm    Onderwerp: Hoe maak je snel een website Reageer met quote

Ik zou graag willen weten hoe je snel een website kan maken. Ik weet wel dat het mogelijk is om supersnel een nieuwe website te maken, maar ik weet niet goed waar ik moet beginnen. Kan iemand me misschien een paar goede tips geven om snel een website te maken? (zelfstandig)
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Daan-28

BerichtGeplaatst: ma jun 08, 2009 6:30 pm    Onderwerp: Gebruik Weebly om snel een website te maken Reageer met quote

Hi,

Met Weebly kan je snel en makkelijk een nieuwe website maken binnen 5 minuten en het beste is dat het gratis is. Weebly is een gratis sitemaker voor mensen die bedoeld is voor mensen die een website willen maken. Je zou het echt een moeten proberen. Het is een perfecte manier om een website te maken voor beginners en technische kennis van HTML heb je niet nodig!

Bekijk deze video eens om te zien hoe je met weebly een website kan maken.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
bramwijns

BerichtGeplaatst: ma jun 08, 2009 9:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je kan ook via freewebs een gratis eigen website maken. Voor mij werkt dit prima. www.freewebs.com.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Daan-28

BerichtGeplaatst: vr jun 19, 2009 9:36 am    Onderwerp: Hoe website maken met Blogger? Reageer met quote

Hallo,

Ik probeer een website te maken met Blogger, maar ik kom er niet uit. Is het nou de bedoeling dat ik overal berichtjes ga plaatsen?
En hoe kan ik afbeeldingen en links plaatsen?
SlimVerdienenSite

BerichtGeplaatst: za okt 03, 2009 9:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

Heb je de websitebouwer van Strato al eens gebruikt? http://www.livepages.nl. Dit is een websitebouwer die veel van het webdesign werk wegneemt, zodat je zelf alleen maar plaatjes + tekst hoeft toe te voegen.
Gekopgeld

BerichtGeplaatst: di jun 01, 2010 8:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ga naar google type: wysiwyg web builder
Download de nederlandstalige versie waarbij je 20dage als trial kan gebruike zeer handige programma gebruik het zelf ook..

Meer weten pm me ik help je wel

Voor de gunners: Referal
http://www.gekkengoud.nl/pages/confirm.php?refid=fmunited
Naar boven
freemikey

BerichtGeplaatst: zo jan 02, 2011 5:47 pm    Onderwerp: je eigen website bouwen Reageer met quote

een website maken is niet zo moeilijk
je hebt een goede editor nodig en inspiratie en anders kan je makkelijk templates downloaden. als je een site bouwt met freewebs (heb ik ook al gedaan) dan staat er telkens een ander zijn reklame op en dat wil je niet

ga maar eens kijken naar mijn website daar wordt alles haarfijn uitgelegd hoe je een website moet maken en hoe je er geld mee kan verdienen

http://www.freemikeysmoneypage.be/websitemaken.htm
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Website Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: