Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hoe moet ik mijn promotie starten?

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sam Rijver

BerichtGeplaatst: di okt 26, 2010 3:32 pm    Onderwerp: Hoe moet ik mijn promotie starten? Reageer met quote

Ok dus mijn website is nu online, ik hoop de komende twee weken een paar mensen te krijgen die ook gaan schrijven op de website, en samen met die schrijvers de laatste kinkjes uit de kabel te trekken.

Maar dan moet ik natuurlijk ook zo zachtjes aan gaan beginnen met de promotie van mijn site, wat zijn jullie tips?

Ik zou heel graag 100% praktische tips en trucks zien, een melding als:
- Link uitwisselen met andere sites
is leuk, maar liever zie ik daar een goed gericht voorbeeld bij. Daarnaast zou ik ook graag de risico's van bepaalde technieken van te voren weten Wink

Ik hoop ook in dit topic weer veel van jullie te leren!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Ramses van der Werf

BerichtGeplaatst: vr okt 29, 2010 9:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Sam,

Om te beginnen kun je een link in je signature zetten naar je website. Dit kun je doen in je profiel. Zoals je misschien hebt gezien doen de meesten dat. dit kan er al voor zorgen dat je bezoekers naar je website krijgt.

Dit kun je natuurlijk ook doen door op aansluitende forums goede berichten te plaatsen. Als jij bijvoorbeeld een product hebt over auto's, kun je op de diverse forums met auto's als onderwerp een aantal berichten plaatsen.

Let op dat dit geen berichten zijn puur om te verkopen. Zorg ervoor dat jij waardevolle informatie geeft waar mensen echt iets aan hebben.

Je kunt ook op zoek gaan naar website eigenaren die bijvoorbeeld een nieuwsbrief publiceren. Je kunt ze benaderen en vragen of zij een artikel van jou op willen nemen in hun nieuwsbrief. Uiteraard tegen een vergoeding. Als jij een product verkoopt, kun je ze bijvoorbeeld een provisie geven per verkoop. Zij worden dan jouw affiliate.

Uiteraard kun je ook adverteren via adwords. Als je geen adwords expert bent let dan goed op. Bij verkeerd gebruik kan dit je veel geld kosten, zonder dat het iets oplevert.

Je kunt artikelen schrijven en deze plaatsen op artikel websites zoals xead.nl, leerwiki, infoyo enzovoort. bijkomend voordeel hiervan is dat dit ook weer voor inkomsten kan zorgen als je artikelen goed gelezen worden.

Als laatste kun je kijken of er vakbladen bestaan voor jouw branche. Je kunt hier ook een advertentie in plaatsen. De kosten zijn vaak niet erg hoog, maar je richt je wel op mensen met dezelfde interesses. Het aantal bezoekers zal lager zijn, maar de conversie hoger.

Dit zijn allemaal krachtige technieken die werken. Technieken die ik zelf gebruik.

Als je vragen hebt, of er is iets niet duidelijk, laat het vooral weten!

Kick Butt!

Ramses van der Werf

Bezoek mijn website

Naast je bestaande baan een internet onderneming opzetten? Krijg mijn persoonlijke hulp voor een vol jaar met De Cash Code

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
James

BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 4:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe maak je je website bekend? Beste manier om je website bekend te maken en je website te promoten is het starten van een blog die je eventueel koppelt aan je hoofdwebsite; aanraders.info

Bijvoorbeeld aanraders.info/affiliate-marketing-blog
of aanraders.info/blog

Vervolgens ga je aan de slag met bloggen. Het liefst enkele malen per week een nieuw bericht met informatie posten. Hoeft geen lang artikel te zijn hoor, als het maar een waardevolle post wordt (mag dus ook een interessante affiliate marketing video zijn)

- een video, een audio opname, teksten, tips, trucs, how-to's, je mening over andermans affiliate marketing blogposts, je mening over forum berichten over affiliate marketing, affiliate marketing tutorials, uitleg over je site, noem maar op! Je kan werkelijk over alles bloggen. Je bent nooit uitgeblogd. En als je het even niet meer weet hier wat blog ideeen tips

Als je een blog bent gestart, ga dan a.u.b. participeren in de community.
Meedoen met de mensen in jouw markt, vragen beantwoorden, nuttige informatie verspreiden, twitteren, hyves, heel actief aanwezig zijn tussen de mensen die jouw doelgroep vormen. Probeer er voor te zorgen dat mensen NIET om je heen kunnen. Wees een expert in jouw markt.

Jouw markt is volgens mij driedelig:
- geld verdienen met affiliate marketing
- geld verdienen met reviews
- geld verdienen met artikelen schrijven

Daarmee zou ik beginnen. Die twee promotie methoden. Bekijk ook deze video van Matt Cutts, daar heb je zeker wat aan:

http://geldverdieneninternet.123forum.nl/phpBB2/hoegeldverdienen-t882.html#1795

Lees ook: Hoe meer bezoekers naar je wbesite?

http://geldverdieneninternet.123forum.nl/phpBB2/hoe-krijg-ik-meer-bezoekers-op-mijn-website-t889.html

James Hardenberg
Ik help je graag met geld verdienen op internet.

Nieuwe moderator van geld verdienen op internet forum:
- http://www.geldverdienenopinternetforum.nl/
- http://www.geldverdienenhandleiding.nl
- http://geldverdieneninternet.123forum.nl/plaats-en-promoot-een-link-voor-8-50-euro-per-verkoop-t752.html
- http://www.getfoundonline.nl
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Sam Rijver

BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 8:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

He geen email gekregen van deze reactie, sorry dat ik zo laat reageer.

Ik was al aan de gang gegaan met bloggen inderdaad, en heb trouwens mijn eerste inkomsten uit de site!

Ik ben nu al een dikke week bezig met een andere tip die jij noemt, naast het schrijven ben ik vrienden aan het maken op faceboek en twitter, en reageer ik met grote regelmaat op blogs en tweets. Op dit moment reageer ik vooral op de blogs van de minder bekende mensen, en nog niet (niet special vanwege een reden) op de grote namen.

Ook bedankt voor de links, straks allemaal even goed bekijken/lezen
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Website Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: