Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hoe verdien jij geld met je website?
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
freemikey

BerichtGeplaatst: zo jan 02, 2011 10:13 am    Onderwerp: Geld verdienen met je website Reageer met quote

Naar mijn mening is het nog steeds het beste om een website of een blog te maken waar je geld mee kan verdienen.

Ik gebruik nu al een week Google AdSense en ik moet zeggen dat dit zeer lucratief is. Zolang je veel gebruikers naar je site kan leiden dan zal je met ADSense ook veel geld kunnen verdienen, want je mag er van uit gaan dat toch 40% van je bezoekers wel op een link zal klikken omdat het gericht reklame is dat Google daar op plaats.

wil je er alles van weten gan dan eens kijken op mijn website http://www.freemikeysmoneypage.be of mijn blog http://freemikeysmoneypage.blogspot.com/ daar leg ik alles uit hoe je er aan begint om een website te bouwen en waar je moet op letten en dan welke methodes je kan gebruiken in je site om meer bij te verdienen.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Eric Dieperink

BerichtGeplaatst: zo jan 02, 2011 12:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
want je mag er van uit gaan dat toch 40% van je bezoekers wel op een link zal klikken omdat het gericht reklame is dat Google daar op plaats.

Lol, maak daar maar 0.1% van en de manier hoe jij je adsense plaatst is nog fout ook.

Op al je websites is adsense te overduidelijk aanwezig terwijl je juist de kleuren eerst moet aanpassen op je website en je moet adsense strategisch plaatsen.

Een goed voorbeeld van adsense kun je vinden op deze website: mariana-davalos.com

Mensen gaan op zoek naar Mariana Davalos (bloedmooi wijf) en willen haar naakt zien.

Kijk naar de adsense bar bovenaan de header! Daar staat "naked pics" en mensen klikken daar op in de hoop Mariana naakt te zien, maar het is gewoon adsense.

Kijk dat is pas slim.

Ik heb in het verleden veel gedaan met adsense op de "1st-affiliateclub.com" (is al twee jaar uit de lucht) en daar leuk aan verdient, maar 40% is onmogelijk

Ik vind ook dat je de intelligentie van de mensen op dit forum dan ook niet serieus neemt als je met dit soort beweringen komt, jammer!
Eric Dieperink

BerichtGeplaatst: zo jan 02, 2011 6:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Of deze website: http://www.mallorcavandaag.com/

vet gedaan!!!
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Website Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: