Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hoe verdien jij geld met je website?
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
James

BerichtGeplaatst: za mei 08, 2010 5:48 pm    Onderwerp: Hoe verdien jij geld met je website? Reageer met quote

Er zijn verschillende bekende methoden om geld te verdienen met een website. Je kan een website leren bouwen en er vervolgens Google Adsense advertenties op plaatsen of zelfs je eigen e-book of rapport verkopen via je eigen site. Ook zou je adverteerders (bedrijven bijvoorbeeld) een advertentie plekje kunnen verkopen op je site.

Ik ben nogal nieuwsgierig naar de tactiek die jullie momenteel gebruiken om online geld te verdienen met je website - en of je er succes mee hebt.

Hoe verdien jij geld met je website en als je geen bezwaar hebt om te vertellen hoeveel je ermee verdient, dan mag dat natuurlijk ook!

Ikzelf heb plannen om veel informatieve websites te lanceren waarop ik korte zinnen of woorden ga doorlinken naar een andere website met een affiliatelink. Verdienen met affiliate text links.

James Hardenberg
Ik help je graag met geld verdienen op internet.

Nieuwe moderator van geld verdienen op internet forum:
- http://www.geldverdienenopinternetforum.nl/
- http://www.geldverdienenhandleiding.nl
- http://geldverdieneninternet.123forum.nl/plaats-en-promoot-een-link-voor-8-50-euro-per-verkoop-t752.html
- http://www.getfoundonline.nl

Laatst aangepast door James op za aug 07, 2010 10:32 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Rembo

BerichtGeplaatst: wo jun 02, 2010 8:21 am    Onderwerp: Re: Hoe verdien jij geld met je website? Reageer met quote

Hoi James,

Zie mijn handtekening hieronder. Deze website heb ik gemaakt om allerlei investeringsprogramma's te promoten.

Het echte geld zit in de mailing list. Ik heb een member database opgebouwd in de loop der jaren van ongeveer 2000 man. Met hen heb ik feitelijk een soort vertrouwensrelatie opgebouwd.

Deze mensen hebben er bewust voor gekozen mijn nieuwsbrief te ontvangen. Niet alleen hebben zij in interesse in dezelfde niche als ik, zij zijn ook nog eens bereid aan te horen wat ik te zeggen heb.

In ruil geef ik hen informatie die zij voor zichzelf (hun biz) kunnen gebruiken. Dat probeer ik dan ook zo zorgvuldig mogelijk uit te zoeken en te brengen.

Ik plaats bewust géén advertenties. Niet op mijn website en niet in mijn nieuwsbrief. Ik wil mijn lezers niet vervelen met informatie van andere partijen. Daar hebben ze tenslotte niet om gevraagd.

Succes!

Rembo
johan86

BerichtGeplaatst: wo jun 02, 2010 1:44 pm    Onderwerp: Hoe verdien jij geld met je website? Reageer met quote

Als je website goed draait kun je bijvoorbeeld gebruik maken van reclamebanners. Hier kun je extra geld verdienen. Verder is het belangrijk om eerst naamsbekendheid te krijgen. Hierdoor komen er steeds meer mensen op je website en natuurlijk is de kunst om ze te laten terugkomen.

Groeten,
Johan
Gekopgeld

BerichtGeplaatst: do jun 03, 2010 12:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik maak er gebruik van mijn eigen producten, maak een leuke banner van en plaats het op mijn site Idea

Voor de gunners: Referal
http://www.gekkengoud.nl/pages/confirm.php?refid=fmunited
Naar boven
James

BerichtGeplaatst: za jun 05, 2010 8:42 am    Onderwerp: Re: Hoe verdien jij geld met je website? Reageer met quote

Rembo schreef:
Hoi James,

Zie mijn handtekening hieronder. Deze website heb ik gemaakt om allerlei investeringsprogramma's te promoten.

Het echte geld zit in de mailing list. Ik heb een member database opgebouwd in de loop der jaren van ongeveer 2000 man. Met hen heb ik feitelijk een soort vertrouwensrelatie opgebouwd.

Deze mensen hebben er bewust voor gekozen mijn nieuwsbrief te ontvangen. Niet alleen hebben zij in interesse in dezelfde niche als ik, zij zijn ook nog eens bereid aan te horen wat ik te zeggen heb.

In ruil geef ik hen informatie die zij voor zichzelf (hun biz) kunnen gebruiken. Dat probeer ik dan ook zo zorgvuldig mogelijk uit te zoeken en te brengen.

Ik plaats bewust géén advertenties. Niet op mijn website en niet in mijn nieuwsbrief. Ik wil mijn lezers niet vervelen met informatie van andere partijen. Daar hebben ze tenslotte niet om gevraagd.

Succes!

Rembo

Interessant om te lezen. Slimme tactiek die je toepast. Ken jij toevallig een gratis mailinglijst provider die ik kan gebruiken voor mijn websites? Aweber is goed maar vind ze te prijzig? Heb je een tip voor me?

Wat is een investment programma precies? Je legt geld in en je moet hopen dat je er winst mee maakt? Wat is de minimuminleg en waarin investeer je geld?

Hoe bouw jij een mailinglijst op? Via een aparte pagina of werf je gegevens via je eigen website?

Kun je goed rondkomen van je website en heb je daarnaast nog een bijverdienste?

Ik ben momenteel bezig met onderzoek doen naar de doorsnee geld-verdien tactieken die webmasters gebruiken om hun websites winstgevend te maken. Mailinglijst opbouwen is inderdaad een goede manier, maar niet de enige.

GekOpGeld schreef:
Ik maak er gebruik van mijn eigen producten, maak een leuke banner van en plaats het op mijn site

Hoe bedoel je? Je maakt je eigen product en je plaatst het op je site?
Dat snap ik niet helemaal? Hoe maak je banners? Gebruik je daar een programma voor of heb je zelf de skills om ze te designen?

Denk je dat je doorgaat met online bijverdienen tijdens je ICT opleiding of ga je full-time stage lopen of full-time werken?

johan86 schreef:
Als je website goed draait kun je bijvoorbeeld gebruik maken van reclamebanners. Hier kun je extra geld verdienen. Verder is het belangrijk om eerst naamsbekendheid te krijgen. Hierdoor komen er steeds meer mensen op je website en natuurlijk is de kunst om ze te laten terugkomen. Groeten,
Johan

Stel, jij hebt een website waarvan je de naamsbekendheid wilt verhogen om meer bezoekers naar je website te halen en meer geld te verdienen. Hoe zou jij dan beginnen met het verhogen van je naamsbekendheid?

James Hardenberg

- http://geldverdieneninternet.123forum.nl/plaats-en-promoot-een-link-voor-8-50-euro-per-verkoop-t752.html
Naar boven
Rembo

BerichtGeplaatst: vr jun 18, 2010 6:49 am    Onderwerp: Re: Hoe verdien jij geld met je website? Reageer met quote

Hoi James,

Allereerst excuus voor mijn late reactie, ik heb de notificatie van een reactie kennelijk gemist.
Hieronder een reactie op je vragen.

James schreef:
Ken jij toevallig een gratis mailinglijst provider die ik kan gebruiken voor mijn websites? Aweber is goed maar vind ze te prijzig? Heb je een tip voor me?

Ik ben zelf begonnen in 2001 met een Yahoo group. Dit is gratis en het stelt je in staat om je eigen groep te beheren, met alles wat daarbij hoort. Een mailing list, links section, user management etc. Het maakt niet hoe groot je groep is.

Ik gebruik Yahoo groups nog steeds maar in aanvulling daarop heb ik eigen ' virtual private server' aangeschaft waar ik gewoon alles mee kan doen wat ik wil. In mijn website heb ik dan ook een mailinglist geïntegreerd.

Nadeel van een eigen server is natuurlijk de prijs (20 euro per maand) maar voordeel is dat ik niet afhankelijk ben van Yahoo, er zitten geen Yahoo advertenties in mijn email footer, het oogt professioneler en ik kan mijn eigen templates maken.

James schreef:
Wat is een investment programma precies? Je legt geld in en je moet hopen dat je er winst mee maakt?

Ja, vergelijk het maar met een beleggingsfonds. Belangrijk verschil ik wel het soort programma waar ik me mee bezig hou een veel betere ROI (Return On Investment) hebben. Tot zelfs 25% per maand.

Hoge ROI is echter ook meer risico. De kunst is om het kaf van het koren te scheiden, en dat is feitelijk waar ik op inspring.

James schreef:
Wat is de minimuminleg en waarin investeer je geld?

Dat verschilt per programma. Om een voorbeeld te geven; in AMF1989 beleg je in 'pet farms'. Dat is bijv. een garnalen kwekerij. Minimum inleg is erg laag, slechts $10. Bij Aballong, wat ik veel risico voller inschat,
moet je met minimaal $250 op de proppen komen. Zij doen aan 'arbing'. Dat is in hun geval wedden op sportevenementen via 'Surebets' (je wint altijd iets). Uitleg staat op hun webpagina.

James schreef:
Hoe bouw jij een mailinglijst op? Via een aparte pagina of werf je gegevens via je eigen website?

Ik gebruik mijn eigen website. Ik gebruik bewust géén zgn 'squeeze page'. Ik vind de geloofwaardigheid van een dergelijke pagina steeds slechter worden en eerlijk gezegd irriteren ze me.
Ik krijg daardoor minder inschrijvingen maar ze zijn van hoge kwaliteit. Mensen kiezen er bewust voor, naar aanleiding van wat ze gezien hebben op mijn website, om zich in te schrijven op mijn mailing list.

James schreef:
Kun je goed rondkomen van je website en heb je daarnaast nog een bijverdienste?

Ik kom er niet van rond maar het is een leuke bijverdienste. Ik moet daarbij opmerken dat ik er een jaar of twee uit geweest ben. Dat was achteraf niet goed want je kunt bijna weer van voren af aan beginnen dan.

Groet,

Remco
johan86

BerichtGeplaatst: zo jul 04, 2010 12:32 pm    Onderwerp: Hoe verdien jij geld met je website? Reageer met quote

Hallo,

Je kan op verschillende manieren je website promoten. Denk bijvoorbeeld aan reclame maken. Verder kun je gebruik maken van TAGS. Daarnaast is het ook belangrijk dat bekende zoekmachines zoals google je kunnen vinden. Via hun website kun je jij ook bekend laten maken. Probeer ook een netwerk op te bouwen.

Succes ermee!

Groeten,
Johan
artisteer team

BerichtGeplaatst: di jul 20, 2010 10:24 am    Onderwerp: Website promoten Reageer met quote

Zelf maak ik video tutorials waarin ik duidelijk verwijs naar mijn website. De tutorials plaats ik op Youtube en andere videokanalen. De video's gebruik ik vervolgens ook op mijn website om mensen hier langer actief op te houden.

De website is nu 2 weken online en de resultaten zijn niet slecht. Van de 100 bezoekers klikken er tot nu toe 30 op de demo.
Naar boven
bramwijns

BerichtGeplaatst: za aug 07, 2010 2:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe je website promoten?

Simpel promoot op GPT's (online spaarprogramma's). Deze hebben soms tot 5000 leden die jouw website bezoeken tegen betaling. Als ze iets interessant zien blijven ze ook soms hangen en komen ze terug naar je site. Je moet natuurlijk wel eerst een goede site hebben. Liefst met nieuwsbrief optie. dan kan je mensen binden aan je site en ze elke maand een nieuwsbrief sturen zodat ze je site niet vergeten.

Hoe inkomsten vergaren?

Zet een bannerrotator op je site en laat mensen daarin adverteren. Ik verdien er toch zo'n € 5 mee per maand mee.

OF: richt een GPT op. Ik verdien er toch zo'n € 20 per maand mee.
James

BerichtGeplaatst: za aug 07, 2010 10:39 pm    Onderwerp: Hoe je geld kan verdienen aan je website Reageer met quote

Bram,
Dat vind ik een goede methode om geld te verdienen en je website onder de aandacht te brengen van je doelgroep. Bedankt voor deze tip. Ik heb ooit eens een aantal views gekocht bij een GTP website. Dit had me helaas geen verkopen opgelevert, maar het was meer een testje.

Heb jij ook een GPT website waar je advertenties kan kopen?

Quote:
Zet een bannerrotator op je site en laat mensen daarin adverteren. Ik verdien er toch zo'n € 5 mee per maand mee.

Beter nog, koppel een banner roulatie systeem aan je site via het Daisycon affiliate marketing netwerk. Geen kennis nodig van PHP of HTML. Het werkt heel simpel en vaak valt er met affiliate marketing per verkoop meer te verdienen dan met het verkopen van banners aan webmasters, mits de affiliate banners relevant zijn natuurlijk. Ik heb het idee dat affiliate banners in roulatie beter werkt dan het zoeken van adverteerders vanwege de hogere inkomsten. Je zegt het al; € 5 per maand verdien je en dat is beslist niet veel.

James Hardenberg

Naar boven
bramwijns

BerichtGeplaatst: zo aug 08, 2010 9:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben nooit zo voor affiliate marketing geweest. Je bent namelijk niet zeker van de inkomsten en dat ben ik bij adverteerders wel. Ook gaat dat natuurlijk per hoeveel leden je haalt op je website. Indien je leden krijgt gaan mensen ook meer willen uitgeven om te adverteren. Ook een google pageranking krijgen is belangrijk (iets waar ik tot nogtoe spijtig genoeg nog niet in geslaagd ben). En als iemand het scriptje wil hebben om banners zelf te plaatsen en laten roteren op hun website mogen ze mij dat altijd vragen hoor. Is niet zo heel er ingewikkeld.

Ikzelf bezit 2 kliksite en dat zijn de kleine broertjes van grotere gpt's. Op 1 daarvan zit ik tegen de 200 leden aan (na 3 maanden) en de andere heb ik nogmaar juist overgenomen. Ik verkoop mailings, kliks en bannerviews op die sites. Hier is het ook alweer, hoe meer leden hoe meer er wordt geadverteerd en tegen hogere prijzen. Later zal ik waarschijnlijk ook zelf een GPT beheren, maar tot die tijd verdien ik al aardig wat bij met deze kliksites.

En een mailing (met geldvergoeding) is de beste manier om je website in de kijker te brengen bij GPT's. Ook kan je er eventueel voor kiezen dat je de WM van de GPT pas betaalt wanneer iemand daadwerkelijk iets koopt of zich inschrijft voor de nieuwsbrief van jouw website. Maar daarvoor moet je meestal wel wat onderhandelen en contact opzoeken met de WM.
James

BerichtGeplaatst: ma aug 09, 2010 5:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Interessant. Dus bij jouw link website is het de bedoeling dat de leden hun URL zoveel mogelijk verspreiden en per 1000 mensen die er op klikken wordt er 0,20 ct uitgekeerd. Dat is niet bepaald een grote bijverdienste.
Maareh... hoe verdien jij dan aan die website? Wat is jouw verdienmodel?

James Hardenberg

Naar boven
bramwijns

BerichtGeplaatst: ma aug 09, 2010 6:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

James schreef:
Interessant. Dus bij jouw link website is het de bedoeling dat de leden hun URL zoveel mogelijk verspreiden en per 1000 mensen die er op klikken wordt er 0,20 ct uitgekeerd. Dat is niet bepaald een grote bijverdienste.
Maareh... hoe verdien jij dan aan die website? Wat is jouw verdienmodel?

Het is 26 cent, maar ja dat is inderdaad het grote opzet. En als je weet hoe je mijn sites moet gebruiken kan je er wel veel mee verdienen hoor. Je krijgt namelijk ook mailtjes en kan meedoen aan betaalde acties (enquêtes, aanmeldingen, nieuwsbrieven, ...)

Ik verdien door adverteerders + door mensen te laten aanmelden op andere gpt's of kliksites.

Groot kan je mijn verdiensten niet noemen, maar het draait om naambekendheid. Hoe meer leden, hoe meer naambekendheid en hoe meer geld.

Als je meer informatie wil hebben of zelf zo'n site wil hebben, moet je maar contact opnemen. Ik ken iemand die ze op een week kan scripten voor je.
Hans007

BerichtGeplaatst: do nov 11, 2010 10:22 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi wat ik aan bovenstaande berichten, begrepen heb, is dat je niet zoveel verdient als je spaarprogramma;s promoot, maar dat je naamsbekendheid wel toeneemt klopt dat een beetje?
Naar boven
Anja

BerichtGeplaatst: do nov 11, 2010 10:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hans007 schreef:
Hoi wat ik aan bovenstaande berichten, begrepen heb, is dat je niet zoveel verdient als je spaarprogramma;s promoot, maar dat je naamsbekendheid wel toeneemt klopt dat een beetje?

Hoi Hans,

Als je enorm veel promoot heb je de kans dat je naamsbekendheid wat toeneemt. Maar leden van spaarprogramma's klikken vooral op banners en betaalde mails omdat ze een centje willen bijverdienen, niet om jouw website te bezoeken. Dat geldt voor de meerderheid van de leden. Misschien heb je geluk en blijven er een paar hangen, maar die kans schat ik niet groot in. Het is ook afhankelijk van het soort spaarprogramma en hoe actief de leden er zijn. Er zijn spaarprogramma's die duizenden leden hebben maar slecht een paar honderd actieve leden (mensen die klikken).

Groetjes,
Anja
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Website Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: