Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ik kan 10.000'en mensen naar je site sturen, Per Dag !

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Christophe878

BerichtGeplaatst: vr sep 10, 2010 1:09 pm    Onderwerp: Ik kan 10.000'en mensen naar je site sturen, Per Dag ! Reageer met quote

Halo

Ik bied hier mijn dienst aan.
Ik weet dat veel van jullie een mooie of goede website hebben, maar geen verkeer? En een website zonder verkeer verdient helemaal niets !

Voorbeeld: Een website die heel mooi is, unieke layout, mooie artikels, mooie filmpjes, maar die GEEN verkeer heeft, die zal 0,00 Euro verdienen.

MAAR een website die spuuglelijk is, met slechte artikels en niet verzocht, maar wel met 100'en mensen die hem dagelijks bekijken, die zal een mooi sommetje verdienen.

Natuurlijk is het beter van een hele mooie site te hebben met goede artikels EN veel verkeer ! Dan verdien je pas lekker ..

Met dit allemaal gezegd wil ik bewijzen dat 'verkeer' op het internet het Allerbelangrijkste is (ook het moeilijkste).

Ik verkoop verkeer dat van nederland of belgie komt, dus allemaal nederlandstaligen, het kan zijn dat ze jouw site helemaal bekijken en zelf iets kopen.

1000 nederlandstalige kliks naar je website = 5 Euro
10.000 nederlandstalige kliks naar je webiste = 38 Euro

1000 wereldwijde kliks naar je website = 3 Euro
10.000 wereldwijde kliks naar je website = 22 Euro

Betalingen gebeuren enkel en alleen via Paypal
Mij niet contacteren via email, stuur maar een privé berichtje op het forum hier.

Paypal: crisse878@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
janc63

BerichtGeplaatst: vr sep 10, 2010 3:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Met dit allemaal gezegd wil ik bewijzen dat 'verkeer' op het internet het Allerbelangrijkste is (ook het moeilijkste).

Ook het moeilijkste?

Dat is dus niet waar. Voor zo'n 12 dollar koop ik via clixsense diezelfde 1000 bezoekers op mijn website. Daar is echt helemaal niets moeilijks aan.

Zo'n dienst kan ik binnen een half uur opzetten.

Koop bij mij 1000 bezoekers op je website, betaal mij 15 dollar en klaar.
Mij kost dat dan 12 dollar, dus 3 dollar winst.

Wat is daar nou moeilijk aan?

Maar wat kan je zeggen over het aanleveren van echte prospects?

Jan
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Christophe878

BerichtGeplaatst: za sep 11, 2010 3:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

Je begrijpt mij verkeerd, ik praat hier niet over zakendoen.
Zoek mij dan eens een website die 1000 'echte' bezoekers stuurt, allemaal uniek, allemaal uit belgie of nederland, die minstens 5 seconden op je website blijven, en dat allemaal voor 5 euro?

Veel geluk

Het is voor de mensen al moeilijk genoeg om iemand te vinden die ze kunnen vertrouwen, 80% van de websites die bezoekers verkopen sturen in plaats van bezoekers gewoon bots. Dan ben je mooi in het zak gezet.

En als je geen bezoekers 'koopt' , dan is het dus wel zeer moeilijk om bezoekers naar je website te krijgen, dat bedoelde ik dus.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
BombaAriba

BerichtGeplaatst: wo sep 29, 2010 12:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Christophe878 schreef:
Je begrijpt mij verkeerd, ik praat hier niet over zakendoen.
Zoek mij dan eens een website die 1000 'echte' bezoekers stuurt, allemaal uniek, allemaal uit belgie of nederland, die minstens 5 seconden op je website blijven, en dat allemaal voor 5 euro?

Veel geluk

Het is voor de mensen al moeilijk genoeg om iemand te vinden die ze kunnen vertrouwen, 80% van de websites die bezoekers verkopen sturen in plaats van bezoekers gewoon bots. Dan ben je mooi in het zak gezet.

En als je geen bezoekers 'koopt' , dan is het dus wel zeer moeilijk om bezoekers naar je website te krijgen, dat bedoelde ik dus.

Ads.ly biedt dat en Facebook ook en zo waarschijnlijk nog wel veel meer sites. Sowieso moet je eigenlijk nooit handel doen met een tussenpersoon als de service niet duidelijk is.
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Website Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: