Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Lockerz: dé manier om gratis spullen te verdienen

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Off Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
miffer

BerichtGeplaatst: vr jan 15, 2010 5:51 pm    Onderwerp: Lockerz: dé manier om gratis spullen te verdienen Reageer met quote

free ipod iphone ps3 xbox wii psp
Beste Forumleden in deze guide ga ik u uitleggen hoe je leuke gratis spullen kunt verdienen.

Inhoud:
1. Wat is Lockerz
2. Aanmelden
3. Interface
4. Hoe verdien je punten
5. Punten inruilen
6. FAQ.

1. Wat is Lockerz
Lockerz is misschien niet een PTC site maar wel een site waarop je credits kan verdienen in de vorm van PTZ en die kan je inruilen voor gratis spullen. Het is al een tijdje geleden dat de site is begonnen, maar hij is nog niet helemaal klaar.
PTZ zijn niet te ruilen of verhandelbaar, maar je zou wel een waarde van 0.25 euro aan elke PTZ kunnen geven, want een PS3 is te krijgen voor 625 PTZ

2. Aanmelden
Als je al naar de site bent geweest heb je vast de registreer knop niet kunnen vinden, logisch want die is er niet.
Lid worden op Lockerz gaat jammer genoeg niet zomaar, je moet geďnvite worden. Dat wil zeggen dat een bestaand lid je een email vanaf Lockerz stuurt met daarin een aanmeld link voor jou. Ikzelf kan nog maar een aantal mensen lid maken, dus als je lid wil worden stuur je me maar een pb met je e-mailadres erin. Dan kan ik jou een email sturen. (Geen zorgen, ik gebruik je e-mailadres alleen voor de invite te versturen. Ik misbruik het niet.)

3. Interface
Zoals iedere sitenaam uniek is zo is ook de interface van lockerz uniek. (misschien niet origineel maar wel uniek).

4. Hoe verdien je punten
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Off Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: