Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Makkelijk en blijvend geld verdienen met Leerwiki artikelen

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Thuiswerk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
RSSmit

BerichtGeplaatst: ma apr 12, 2010 8:37 pm    Onderwerp: Makkelijk en blijvend geld verdienen met Leerwiki artikelen Reageer met quote

Leerwiki is een handige manier om geld te verdienen.
Bij Leerwiki kan je je 100% helemaal gratis inschrijven, en er komen verder ook helemaal nooit kosten bij kijken. Het enige wat jij hoeft te doen is leuke en interessante artikelen schrijven over dingen waar jij veel over weet. Ook kan je natuurlijk gewoon inspiratie doen van bepaalde onderwerpen overal op het internet.

Daarnaast kan je dan met behulp van Google Adsense advertenties die bij jou artikelen worden geplaatst aardig wat geld verdienen. Je verdiend geld door als andere mensen jou artikelen lezen, en dus ook de advertenties te zien krijgen, als ze ook nog op die advertenties klikken, verdien jij nog meer! Het is niet de bedoeling dat je zelf op de advertenties klikt, en wanneer Google dit registreerd zal je Google Adsense account verwijderd worden, en wordt het onmogelijk gemaakt om ooit nog weer een nieuw account aan te maken op jou naam en adres.

Maar het is helemaal niet nodig om zelf op je advertenties te klikken, je kan namelijk heel makkelijk geld verdienen. Hier een lijstje met wat ik verdiende.

Met 5 artikelen: 0,20 per dag = 6,- per maand
Met 10 artikelen: 0,40 per dag = 12,- per maand
Met 20 artikelen: 0,90 per dag = 27,- per maand
Met 55 artikelen: 2,60 per dag = 78,- per maand

Onthoudt hierbij dat als je ook ongeveer zoveel artikelen hebt, en je verder niet meer artikelen erbij gaat schrijven, je de maandbedragen wel gewoon door blijft krijgen, dus je blijft gewoon geld verdienen, zonder meer iets te doen! Daarnaast is het ook nog zo dat hoelanger je artikelen in LeerWiki staan, des te hoger ze staan aangeschreven in Google en andere zoekmachines, waardoor je artikelen + de advertenties steeds vaker bezocht worden.

Het ligt er dus maar aan hoeveel artikelen je schrijft, en zin hebt om te schrijven. Als je 3 per dag schrijft, heb je na een maand al 100 artikelen. En zal je waarschijnlijk zo'n 150,- per maand verdienen, en blijven verdienen, zonder er daarna nog werk aan te hebben! Het is natuurlijk gewoon een lekker extraatje, en mooi meegenomen. In een half jaar moet je toch wel 100 artikelen kunnen schrijven. Als je daarna er blijven 150,- per maand voor krijgt is toch wel weer 1.800,- per jaar, waar je als student zijnde heel vaak van op stap kunt, en zelfs nog een keer van op vakantie! En het jaar daarna weer, en daarna weer, daarna weer, en ga zo maar door!

Klik nu hieronder om je gratis aan te melden:

http://www.leerwiki.nl
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
jeroen999

BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 8:43 am    Onderwerp: Re: Makkelijk en blijvend geld verdienen met Leerwiki artike Reageer met quote

Artikelen schrijven zal toch voor niet al te veel mensen weggelegd zijn Confused
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
RSSmit

BerichtGeplaatst: ma apr 19, 2010 9:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Maar je kan echt over van alles schrijven.
Dus over dingen die je mee maakt in je dagelijkse leven.
Of dingen waar jezelf een antwoord op wil weten, kan je gaan uitzoeken en daar over schrijven. Nog weer een andere optie zou kunnen zijn om artikelen in het Engels te vertalen, of bestaande artikelen samenvoegen tot een nog veel beter artikel. Letterlijk kopieren mag natuurlijk niet.
Naar boven
annabelle

BerichtGeplaatst: vr sep 03, 2010 9:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Beste RSS smit
ja t kan artikelen schrijven maar in de praktijk zijn de adsense verdiensten best wel lager dan dat je aan geeft, of leerwiki moet wel beter zijn dan veel andere plaatsen.
Misschien ga ik het wel proberen, maar ik blijf wel werken met mijn affiliate link,
misschien voor lefgozers zelf cammen anders agent worden, zie mijn onderschrift
Naar boven
misterlak

BerichtGeplaatst: wo sep 29, 2010 12:08 pm    Onderwerp: Leerwiki Reageer met quote

ik zit zelf ook bij Leerwiki en nog een soortgelijke site. Het is iets minder rooskleurig dan hierboven beschreven. Begrijp me niet verkeerd, ik verdien er nu redelijk mee maar je moet geluk hebben. Het zijn vaak maar een paar artikelen waarmee je goed kunt verdienen. Je kunt zelf ook wel na gaan dat artikelen over planten en huisdieren minder goed zullen verdienen dan artikelen over geldzaken. Zoals met veel dingen, eerst goed onderzoek doen naar wat je schrijft en schrijf een goed artikel want mensen willen geen onzin lezen.
Naar boven
James

BerichtGeplaatst: wo sep 29, 2010 12:22 pm    Onderwerp: Hoeveel geld verdienen met Leerwiki Reageer met quote

Quote:
Je kunt zelf ook wel na gaan dat artikelen over planten en huisdieren minder goed zullen verdienen dan artikelen over geldzaken

In theorie klopt dat wel. Geld advertenties leveren in veel gevallen nou eenmaal meer op dan tuinadvertenties om de simpele reden dat de adverteerders uit de "geld verdienen markt" en vooral de "geld lenen markt" meer verdienen per sale. De winstmarge van een lening is interessant voor zo'n bedrijf. Als een nieuwe klant een hypotheek afsluit van 50.000 euro terwijl de hypotheker maar 7,00 euro kwijt is aan Google Adsense dan is dat een mooi resultaat!

Ik moet echter wel een kanttekening plaatsen.

De meeste artikelen op Leerwiki.nl worden nagenoeg niet gepromoot.
Als je actief aan de slag gaat met het promoten van je artikelen op Leerwiki kan je makkelijk hoger in Google komen. Het verwijzen van een paar goede, krachtige backlinks van vertrouwde startpagina's zou nog weleens flink in je voordeel kunnen werken.

Het is nog altijd zo dat je zelf invloed hebt op de verdiensten (in grote mate). Als jij ervoor zorgt dat je artikel op positie 1-3 in Google komt op diverse trefwoorden zullen er meer lezers worden aangetrokken en daarmee zullen de Adsense inkomsten ook rap stijgen.

In combinatie met PayPro is het schrijven van artikelen nog veel interessanter. Op die manier kun je namelijk ook aan het verkopen van producten wat extra geld verdienen met een artikel. In die video waar ik nu naartoe link beschrijf ik hoe het concept werkt. Misschien een tip.

James Hardenberg
Ik help je graag met geld verdienen op internet.

Nieuwe moderator van geld verdienen op internet forum:
- http://www.geldverdienenopinternetforum.nl/
- http://www.geldverdienenhandleiding.nl
- http://geldverdieneninternet.123forum.nl/plaats-en-promoot-een-link-voor-8-50-euro-per-verkoop-t752.html
- http://www.getfoundonline.nl
Naar boven
SoufyanEl

BerichtGeplaatst: di jan 04, 2011 1:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je gaat pas geld verdienen op leerwiki als je een doorbraak hebt gemaakt. En aan 6 euro per maand heb ik dus niks. Het hoogste wat ik heb verdient is 1 euro met leerwiki.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Thuiswerk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: