Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Mijn Mass Money Maker review

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> E-mail Marketing
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
freemikey

BerichtGeplaatst: zo jan 16, 2011 11:47 am    Onderwerp: Mijn Mass Money Maker review Reageer met quote

Dus Mass Moeny Makers is juist gelanceerd en het ziet er naar uit dat er al veel ingestapt zijn.

Ik ben er bijna zeker van dat je hier nog wel een email van zal krijgen, maar ik zal je al een tipje van de sluier onthullen en je hier mijn review geven.

Dus wat is Mass Money Makers?

Het is gebasseerd op een concept dat werkt (en ja het werkt echt)... dit concept laat je toe om op de 1ste plaats te eindigen in de Google ranking binnen de twee a drie weken voor bijna elk keyword dat er is....

...dan gebruik je die ranking om een massieve lange lijst op te bouwen om je "mass money" pijplijn op te bouwen en het resultaat is dat je veel geld er mee zal verdienen.

Heel simpel maar toch heel krachtig. En dat is het dan ook, daarom hebben ze het hele programma omgezet in vier video's van telkens 2 a 3 uur waar ze alles in detail uitleggen.

Het kan acht niet makkelijker zijn dan dat!

Dus mijn conclusie: Ik stem voor Mass Money Makers. Het is een heel goed product dat voor één keer wel echt werkt.

Als jij ook op zoek bent naar een manier om geld te verdienen online, dan moet je hier zo snel mogelijk mee beginnen voor de lancering volledig ten einde is.

Wanneer ze begonnen met de lancering zeiden ze dat de software maar tijdelijk beschikbaar zal zijn. Ik heb nog net een bevestiging gekregen dat er nog 17 kopies zullen beschikbaar zijn!

Ik raad je aan om er snel bij te zijn en ook hier nu voor in te schrijven en je zal het je niet beklagen.
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
janc63

BerichtGeplaatst: zo jan 16, 2011 3:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Met alle respect, maar ik vind niet dat dit een review is, maar pure promotie.

In een review beschrijf je een product tot in zo veel mogelijk detail waarbij je weergeeft wat jouw persoonlijke ervaringen zijn, wat jouw resultaten zijn, wat jij de sterke punten vind maar ook waar de zwakkere punten liggen.

Bovendien geef je, volgens mij dan, in een review ook aan voor wie het product in kwestie geschikt is, waarom dat zo is en voor wie dat minder geschikt is en ( weer ) waarom dat zo is.

Deze ellementen zie ik niet terugkomen. Meer nog, over het concept zeg je wezenlijk niets behalve dan dat het voor één keer wel werkt.

Ik begrijp dat je uiteindelijk graag wilt dat mensen dit product via jouw affiliate link kopen, maar het probleem is, dat dit er ook echt veel te dik bovenop ligt.

Je moet willen INFORMEREN. Het verkopen komt dan vanzelf wel.

Jan
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> E-mail Marketing Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: