Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Sms chat operator

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Thuiswerk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fransje

BerichtGeplaatst: ma okt 18, 2010 11:37 am    Onderwerp: Sms chat operator Reageer met quote

Ik heb een algemene vraag: Enige tijd geleden heb ik gesolliciteerd bij Annies connect in amsterdam , het ging daar om thuiswerk .
Ik zou daar elke maand een werkplekvergoeding krijgen van 25 en ze zouden mij een tegemoetkoming geven voor mijn internet abbonement van maximaal 50 . Uiteindelijk heb ik de baan toch maar niet aangenomen omdat ik het inwerken teveel rompslomp vond.

Nu ben ik sms chatoperator geworden, ik werk nu ook vanuit huis .
Maar het bedrijf waar ik voor werk heeft met geen woord gerept over een een evt. vergoeding van mijn internet en een evt. werkplek vergoeding .
Terwijl dit m.i toch wel zo hoort, of het wettelijk verplicht is weet ik niet en dat kan ik zo gauw niet terug vinden, maar ik vraag me af als ik hier niet gewoon RECHT op heb ??????
Wat denken jullie ??? want er word wel gebruik gemaakt van MIJN internet verbinding .
Ik wacht op jullie reacties . Smile
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
janc63

BerichtGeplaatst: ma okt 18, 2010 3:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dag Fransje,

Het hangt er maar net van af wat er in de advertentie heeft gestaan.

Een werkgever is niet automatisch verplicht om je internetverbinding te betalen ( of een deel daarvan). Sterker nog, ze kunnen ook tegen je zeggen dat je net zo goed naar kantoor mag komen om daar je werk te verrichten.

Zij bieden de mogelijkheid om je werk van huis uit te mogen doen maar kunnen volgens mij de eis stellen dat jij (uiteraard) over een internetverbinding moet beschikken en zelfs moet garanderen dat deze 100% online blijft ( dus storingsvrij).

Ik vergelijk het even met het aannemen van een baan die 50 KM verderop ligt waarbij jij midden in de polder woont en het bedrijf in het centrum van een stad. Je zal een auto nodig hebben. Je kan niet tegen je werkgever zeggen dat zij die auto ( deels ) moeten gaan betalen omdat jij die toch voor je werk nodig hebt.

Een andere mogelijkheid die je echter wel kan onderzoeken is of je geen belastingaftrek kan krijgen omdat je een deel van je abonnement voor werkdoeleinden gebruikt. Kans is niet groot, maar het zou kunnen.

Is wel een leuk onderwerp om eens uit te zoeken.

Samengevat echter: Nee, de werkgever heeft geen verplichting ten aanzien van jouw internetabonnement.

Groet,

Jan
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Thuiswerk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: