Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Thuiswerk ervaringen 25 euro per mail

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Thuiswerk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jeroen1402

BerichtGeplaatst: di aug 25, 2009 11:30 am    Onderwerp: Thuiswerk ervaringen 25 euro per mail Reageer met quote

Ik heb een keer een pakket gekocht en die zeiden dat ik 25 euro per email zla verdienen.
Nou dat is dus niet zo.
Het kan wel maar je moet dus het boek wat je krijgt verkopen op dezelfde manier als hoe hun het verkopen.

Dus was een slechte ervaring.
Jannie

BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 9:16 pm    Onderwerp: Re: Thuiswerk Reageer met quote

jeroen1402 schreef:
Ik heb een keer een pakket gekocht en die zeiden dat ik 25 euro per email zla verdienen.
Nou dat is dus niet zo.
Het kan wel maar je moet dus het boek wat je krijgt verkopen op dezelfde manier als hoe hun het verkopen.

Dus was een slechte ervaring.

Ik zie iets dergelijks ook wel staan,dan moet je het downloden,iedere mail neemd rond de 5 tot 15 min in beslag.
Voor iedere beantwoorde mail krijg jij dan 25 euro,klopt dat?
Ik heb toen een vraag gesteld en kreeg vaag antwoord,dacht doeiiii.
Ik heb dus juist gehandeld,toch? Shocked

GR Jannie
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Moderator
Site Admin

BerichtGeplaatst: za apr 17, 2010 9:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Niet betrouwbaar, Jannie
Lees ook: http://geldverdieneninternet.123forum.nl/phpBB2/is-e-mails-verwerken-betrouwbaar-t316.html en trek je conclusies
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Thuiswerk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: