Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Thuiswerk: vacature data entry/typist

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Thuiswerk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
willem_

BerichtGeplaatst: vr sep 04, 2009 9:06 pm    Onderwerp: Thuiswerk: vacature data entry/typist Reageer met quote

Een thuiswerk baan als data entry clerk is een geweldige mogelijkheidi voor een thuisblijf vader of moeder, of voor wie dan ook, die in het comfort van zijn eigen huis wilt werken! Dit is een eerlijk aanbod, denk niet dat het een truukje is!
U zult vanuit uw huis orders verwerken via uw computer. Hoeveel u verdient ligt geheel aan uzelf. Het is gemiddelde is tussen de 250-500 euro per week, afhankelijk van hoeveel uur u werkt.

BENODIGDHEDEN: Computer met interverbinding, een email adres, goede spel- en typvaardigheid en een goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal.
Voor verdere informatie mail naar:

willem.jongejans@live.nl

ALLEEN SERIEUZE REACTIES A.U.B
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
janc63

BerichtGeplaatst: vr sep 04, 2009 9:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dag Willem,

Je vraagt uitdrukkelijk om enkel serieuze reacties.

Mag ik je echter vragen hoe serieus jouw aanbod eigenlijk is?
Is het niet zo, dat dit een verkapte advertentie is voor een product waar je om te beginnen eerst zelf voor moet betalen alvorens je het zo mogen gebruiken? Je weet wel, zo van die zaken als "betaald emails verwerken" enzo?

Ik heb dat in het verleden te vaak gezien.

Mensen let goed op: je bent aan het zoeken naar mogelijkheden om geld te verdienen elke vorm waarbij je eerst moet gaan betalen, nog voor je weet wat je echt krijgt eindigt meestal in een enorme teleurstelling.

Ik heb hier al lang geleden onderzoek naar gedaan.

Kijk bijvroobeeld eens naar

Bericht 1

of

Bericht 2

Ik begrijp dat je graag geld wilt verdienen, maar zou het nu niet zoveel leuker zijn als je gewoon echt zelf het heft in handen neemt en voor jezelf een echte eerlijke business op gaat zetten? En geloof me, jij zou dat moeten kunnen.

Forums als dit zijn er om elkaar te helpen lijkt me. Er is genoeg voor iedereen. Laten we elkaar echte mogelijkheden aanbieden in plaats van ( onbedoeld) bedrog te promoten.

Dit is geen aanval op jou. Ik weet zelf hoe makkelijk het is om misleid te worden, maar ik wil absoluut voorkomen dat ik een gelegenheid voorbij laat gaan om iemand te behoeden voor fouten die ik zelf ooit maakte.

Groet,

Jan
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Thuiswerk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: