Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

traden forexmarkt

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Thuiswerk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
blonx

BerichtGeplaatst: zo dec 19, 2010 10:07 pm    Onderwerp: traden forexmarkt Reageer met quote

ik verdien geld met traden op de Forexmarkt; daagelijke zet ik 1 trade; dat kost me 5 minuten per dag. Ik heb een strategie die elke maand winstgevend is en de winst wordt maandelijks hoger. Gemiddels ca 32 euro per trade winst.
De aanschaf van de strategie kost slechts 80 euro.

Wie trade er nog meer op de Forexmarkt en hoe succesvol ben jij?
janc63

BerichtGeplaatst: ma dec 20, 2010 10:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, ikzelf handel ook op de FOREX markt en ik gebruik daarvoor een zeer betrouwbare strategie die ik overigens GRATIS heb gekregen en hierin zit dan ook mijn boodschap aan iedereen die zich eventueel met FOREX wil gaan bezig houden.

Laat je NOOIT misleiden om (dure) strategieŽn te kopen of zelfs zogenaamde forex robots ( expert advisors ). Deze commerciele strategieŽn zullen soms werken, maar vaker niet. Hetzelfde geld voor die robots.

Bedenk hierbij dit: Forex is een markt met een hoge winst mogelijkheid maar dientengevolge ook een hoge risico markt. Als de aangeboden strategieŽn en/of robots echt zo goed zouden zijn, geloof me, dan zouden zij echt niet te koop worden aangeboden.

Er zullen altijd mensen zijn die een tijd succes lijken te hebben met dit soort zaken maar in forex is het nu eenmaal zo dat de markt erg veranderlijk is en een succesvolle strategie, die vandaag werkt, morgen misschien je hele account opblaast.

Forex dient geleerd en begrepen te worden. Wie in Forex handelt dient te beseffen dat er zowel winstgevende transacties zijn als verliesgevende en vooral dat laatste moet begrepen en aanvaard worden.

Wanneer je iemand tegen zou komen die beweert alleen maar winsten te maken met forex via ene ( commerciele) strategie, ga dan met een grote boog om deze persoon heen.

Tot slot: De strategie die ik gebruik heb ik via een forum gekregen. Dit forum is opgezet door en voor mensen die in forex handelen. Met deze strategie haal ik meer winsten dan verliezen en daarom is het voor mijn winstgevend.

Forex is boeiend en leuk als je weet waar je mee bezig bent.

Jan
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> Thuiswerk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: