Forum || Geld verdienen via Internet forum index Forum || Geld verdienen via Internet
Forum over geld verdienen via internet

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zonder lijst geen geld!

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> E-mail Marketing
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Eric Dieperink

BerichtGeplaatst: wo okt 27, 2010 7:10 pm    Onderwerp: Zonder lijst geen geld! Reageer met quote

Okay, het klinkt hard, maar het is de keiharde waarheid.

90% van al je bezoekers verlaat je website binnen acht seconden. Het is daarom van levensbelang om een goede optin te plaatsen met een kado of bonus waar je geen nee tegen kunt zeggen.

Op deze manier kun je emailadressen verzamelen om de klant letterlijk op te voeden met je produkt. Want dat is vaak het probleem van je bezoeker, deze heeft geen geduld of mist misschien het vertrouwen daarin.

Dit zijn allemaal factoren die jezelf in de hand hebt.

Ja, je geld zit dus in deze lijst en niet in je unieke bezoekers aantallen!

De beste manier om emailadressen te verzamelen doe je met een knijppagina (squeeze page). In deze video laat ik je zien hoe je deze het beste kunt maken.

Maar dan ben je er nog niet!

Aweber is de beste keuze voor je optin! Het is misschien een beetje prijzig, maar met emailmarketing mag je niets overlaten aan het toeval!

In deze video leg ik uit hoe je aweber moet gebruiken. Deze video komt oorspronkelijk uit de cursus "Lifestyle in a box" (58 min), maar heb ik kleiner gemaakt en meer basis gericht (14 min)!

Uiteraard kan ik je veel meer vertellen over email marketing, maar dan moet je of mijn cursus aanschaffen of mij persoonlijk mailen met je vraag, ik help je graag (dat rijmt)!
Ramses van der Werf

BerichtGeplaatst: do okt 28, 2010 3:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Weer een paar goede tips Eric! Daarbij ziet men ook meteen wat de kwaliteit is van je producten. Ik heb ook nog een aanvullende tip.

Voor de mensen die Wordpress gebruiken en een beetje kennis hebben van HTML en dat soort zaken:

Er is een gratis plugin beschikbaar voor Wordpress onder de naam WP Responder.

Dit is een autoresponder en email systeem met dezelfde soort functionaliteiten. Bijkomend voordeel is met deze plugin dat je er ook voor kunt kiezen om bepaalde blog berichten op te nemen in je autoresponders.

Zo kun je blog berichten uit een bepaalde categorie onder de aandacht brengen van je klanten.

Ik moet eerlijk zeggen dat Aweber kwalitatief een ijzersterk product is, maar voor beginnende ondernemers hangt er een prijskaartje aan.

Wil jij niet investeren maar wel een goede email marketing campagne opzetten is dit de eerste keuze.

Ik gebruik het zelf op mijn blog met veel succes. Binnenkort zal ik echter zelf ook overstappen naar Aweber. En waarom? Functionaliteit en betrouwbaarheid.

Ik heb namelijk pasgeleden gemerkt dat het WP Responder systeem emails verstuurt die niet altijd aankomen, en dat is jammer. Dit komt simpelweg vanwege het feit dat sommige emails worden tegengehouden door spamfilters en dergelijke. En dat kost ook geld. Bij een systeem als Aweber weet je zeker dat de emails die jij verstuurt ook het doel bereiken, namelijk dat ze aankomen en gelezen worden.

Reacties zijn uiteraard weer welkom.

Kick Butt!

Ramses van der Werf

Bezoek mijn website

Naast je bestaande baan een internet onderneming opzetten? Krijg mijn persoonlijke hulp voor een vol jaar met De Cash Code

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Forum || Geld verdienen via Internet forum index -> E-mail Marketing Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: